کد خبر : 1460707 | 22 شهریور 1396 ساعت 08:32 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مسی قبلا من را زجر می‌داد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل یوونتوس، از اینکه او حالا سرمربی مسی است و ستاره آرژانتینی برای تیم او بازی می‌کند ابراز خوشحالی کرد.

والورده: مسی قبلا من را زجر می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، والورده پیش از این با تیم‌های اسپانیول، ویارئال، والنسیا و اتلتیک بیلبائو، مقابل بارسلونا و مسی قرار گرفته بود و در این مدت فوق ستاره آرژانتینی بارها و بارها دروازه تیم های او را باز کرده بود. او در این فصل هدایت بارسا را برعهده دارد و پس از درخشش مسی مقابل یووه، از اینکه ستاره بارسا دیگر در تیم مقابل او نیست، ابراز خوشحالی کرد.

 

1240294

 

 

سرمربی اسپانیایی گفت:" وقتی لئو مسی را دارید، این حس در شما هست که اتفاق خوبی رخ خواهد داد. وقتی او روبروی تیم من بازی می‌کرد خیلی من را اذیت می‌کرد ولی حالا از بازی او لذت می‌برم. او در همه چیز دخیل است. گل اول که درست قبل از نیمه به ثمر رسید همه چیز را عوض کرد. در اواخر نیمه اول بودیم و کار سختی داشتیم زیرا حریف کار را برایمان دشوار کرده بود. هیچکس آن فضای خالی را ندید ولی مسی پیدایش کرد ولی باز هم تاکید می‌کنم که مسی در تمام وجوه تیم دخالت دارد. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه است و طبیعی است که راجع به او صحبت کنیم. او درک تاکتیکی بسیار بالایی دارد."

والورده درباره دمبله که اولین بازی اش را برای بارسا انجام می‌داد گفت:" مشخص است که او می‌خواهد بازی کند و این را دائم نشان داده است. او خیلی خوب کار کرده ولی باید گام به گام پیش برویم. ما در حمله خیلی آماده ایم."

دیدگاه‌ها