کد خبر : 1460727 | 22 شهریور 1396 ساعت 10:34 | 116.4K بازدید | 4 دیدگاه

تاریخ بازی های پرسپولیس اعلام شد

5 آبان؛ زمان جدید دربی پایتخت

بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر، دربی پایتخت در تاریخ 5 آبان ماه میان استقلال و پرسپولیس برگزار می شود.

5 آبان؛ زمان جدید دربی پایتخت

به گزارش "ورزش‌سه"، برد پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان و صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا بازی های این تیم در لیگ برتر و جام حذفی با تغییر زمان مواجه شود. طبق برنامه قبلی پرسپولیس 4 مهر ماه باید با نفت آبادان و 28 مهرماه با استقلال بازی می کرد اما همزمانی تقریبی این دو مسابقه با بازی های پرسپولیس و الهلال باعث ایجاد تغییراتی در برنامه بازی های سرخپوشان پایتخت شد.


بر این اساس سازمان لیگ با بررسی همه شرایط زمان جدید بازی های پرسپولیس را اعلام کرد که در مهم ترین بازی 5 آبان زمان برگزاری دربی سرخابی ها اعلام شده است.


سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر در این خصوص گفت: ابتدا صعود ‏پرسپولیس را در لیگ قهرمانان را به همه جامعه فوتبال و ‏هموطنان تبریک می گویم. این صعود افتخاری برای فوتبال ایران ‏است و سازمان لیگ نیز در حد  توان با نماینده ایران در لیگ ‏قهرمانان آسیا همکاری کرده و خواهد کرد تا پرسپولیس حضوری ‏قدرتمند مقابل تیم الهلال عربستان داشته باشد.‏


وی افزود: با توجه به صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا و همانطوریکه در روز قرعه کشی لیگ اعلام کردیم ‏در صورت صعود زمان دربی پایتخت تغییر می کند بر این اساس ‏بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر در روز ‏‏5 آبان 96 ساعت 15 برگزار می شود. ‏


مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان بازی این دو تیم در ‏جام حذفی مقابل حریفان گفت: دیدار پرسپولیس و نفت تهران از ‏مرحله یک شانزدهم جام حذفی و بازی استقلال باحریفی که در ‏قرعه کشی مشخص خواهد شد در مرحله یک هشتم در روزهای ‏‏29 و 30 مهر ماه انجام می شود.

دیدگاه‌ها