کد خبر : 1460801 | 22 شهریور 1396 ساعت 13:14 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

با بازگشت رونالدو، رئال دوباره جان می‌گیرد؟

امشب در سانتیاگو برنابئو، رونالدو پس از چند هفته دوری از میادین به علت محرومیت، بار دیگر با پیراهن رئال به میدان خواهد رفت.

با بازگشت رونالدو، رئال دوباره جان می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی فصل گذشته نقش کلیدی در موفقیت تیمش در چمپیونزلیگ و لالیگا ایفا کرد و به خصوص در چمپیونزلیگ، موفق شد عنوان آقای گلی را کسب کرده و رئال را به اولین تیمی تبدیل کند که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده است.

 

1237171

 

 

در این فصل اما رئال بدون حضور رونالدو در لیگ به مشکل خورده ولی سپیدپوشان امیدوارند با شروع رقابت های اروپایی، کریستیانو که بهترین گلزن تاریخ این رقابت هاست، بار دیگر رئال را به فرم خود برگرداند. او تا به اینجای کار، 105 گل در چمپیونزلیگ به ثبت رسانده و هیچکس در تاریخ نیست که به این تعداد گل رسیده باشد.

نه تنها کمیت گل‌ها فوق العاده است بلکه کیفیت آنها نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. او در فینال فصل گذشته دو گل به ثمر رساند و 13 گل در مرحله نیمه نهایی و 20 گل در یک چهارم نهایی به ثبت رسانده است. به علاوه خیلی از این گل ها در وقت های اضافه و ثانیه های پایانی به ثمر رسیده است.

در غیاب رونالدو اما رئال در گلزنی ضعیف ظاهر شده و مقابل لوانته و والنسیا امتیاز از دست داده است. حال با مصدومیت بنزما، تمام بار هجومی رئال بر دوش رونالدو خواهد بود و البته این مسئولیتی نیست که رونالدو در انجام دادنش مشکلی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها