کد خبر : 1460815 | 22 شهریور 1396 ساعت 13:56 | 69.2K بازدید | 0 دیدگاه

با محرومیت انصاری و بازگشت سیدجلال

زوج جدید خط دفاع پرسپولیس مقابل الهلال

دو اخطاره شدن محمد انصاری در بازی الاهلی باعث شد تا پرسپولیس برای بازی رفت مقابل الهلال مجبور به استفاده از زوج جدیدی در خط دفاعی باشد.

زوج جدید خط دفاع پرسپولیس مقابل الهلال

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای بازی رفت برابر الهلال دو بازیکن مهمش در ساختار دفاعی را در اختیار نخواهد داشت. کمال کامیابی نیا و محمد انصاری دو بازیکن پرسپولیس، محرومان این تیم در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و این باعث خواهد شد در خط دفاعی پرسپولیس شاهد شکل گیری زوج جدیدی باشیم.

 


بازگشت کاپیتان


سیدجلال حسینی از مصدومیت رها شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او برای بازی با الهلال به ترکیب تیمش بازخواهد گشت. با بازگشت سیدجلال و در نبود انصاری، زوج شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی در قلب خط دفاعی پرسپولیس شکل خواهد گرفت.

 


ربیع خواه یا ماهینی؛ آلترناتیوها


در صورتی که به هر دلیلی سیدجلال حسینی یا شجاع خلیل زاده نتوانند در بازی برابر الهلال تیمشان را همراهی کنند، معادله خط دفاع پرسپولیس کمی پیچیده خواهد شد. برانکو در این شرایط می تواند از محسن ربیع خواه یا حسین ماهینی در دفاع میانی در کنار شجاع خلیل زاده استفاده کند؛ هرچند با توجه به بازی خوب ربیع خواه در غیاب کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی از هم اکنون می توان او را جانشین کمال دانست؛ البته احمد نوراللهی هم در آن بازی به احتمال زیاد می تواند حضور داشته باشد و شاید در این شرایط ربیع خواه بازهم به قلب دفاع منتقل شود.

دیدگاه‌ها