کد خبر : 1460822 | 22 شهریور 1396 ساعت 14:27 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت تهران از چهره استقلالی تا پرسپولیسی

نفت تهران طی حضور علیرضا منصوریان چهره ای استقلالی پیدا کرده بود و حالا طی دو سال گذشته با حضور دایی و کریمی کفته ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی می کند.

نفت تهران از چهره استقلالی تا پرسپولیسی 

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در سال های گذشته همواره یکی از تیم های مطرح ایران بوده است و مربیان نامداری نظیر یحیی گل محمدی، علی دایی و علیرضا منصوریان در این تیم به عنوان سرمربی فعالیت کرده اند و حالا با حضور علی کریمی، این تیم بیش از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه ها و عموم مردم قرار گرفته است.


در زمان حضور علیرضا منصوریان نفت تهران چهره ای استقلالی پیدا کرده بود و این مربی سعی داشت با استفاده از محبوبیت خود نزد هواداران استقلال، توجه آنها را به مسابقاتش جلب کند و شاید بهترین نمونه برای این موضوع را بتوان دو دیدار این تیم در فینال جام حذفی برابر ذوب آهن دانست که حضور دو سرمربی سرخابی در این تیم ها باعث توجه هواداران شده بود.


سال گذشته حضور دایی رنگ و بوی پرسپولیسی نفت را بیشتر کرد و انتخاب لباس قرمز این مسئله را پررنگ تر کرد. 


علی کریمی در شروع فصل توجهات زیادی را با توجه به محبوبیتی که در بین فوتبالدوستان دارد، به خود جلب کرد و با حضور چند پرسپولیسی نظیر محمد نصرتی، محسن بنگر و علیرضا امامی فر این موضوع تشدید هم شده است.


بی شک در تمام دیدارهایی که نفت تهران به میدان خواهد رفت، شاهد حضور هواداران این چهره فوتبالی کشور و البته پرسپولیسی ها برای حمایت او خواهیم بود.

دیدگاه‌ها