کد خبر : 1460823 | 22 شهریور 1396 ساعت 14:29 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

هفته ششم لیگ برتر قربانی می‌گیرد؟

چهار سرمربی لیگ برتری در هفته ششم شرایط سختی را تجربه می کنند.

هفته ششم لیگ برتر قربانی می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم لیگ برتر از روز پنجشنبه با سه دیدار در شرایطی آغاز می شود که چند سرمربی در آستانه برکناری قرار دارند.


سپیدرود رشت در اولین دیدار هفته برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت و نظر محمدی بعد از استعفا باید در دیدار خانگی برابر نفت آبادان برنده باشد. نظر محمدی هر چند با حمایت هیات مدیره کار خود را ادامه می دهد؛ اما دیدار خانگی با نفت آبادان می تواند در صورت شکست قرمزهای رشتی برای او مشکل ساز شود و شاید این بار هواداران با واکنش خود نظر هیات مدیره را تغییر دهند.


گسترش فولاد نیز شرایط نامناسبی در جدول دارد و لوکا بعد از شروع بد با آبی های تبریزی در دیداری خارج از خانه راهی جز برد برابر نفت تهران ندارد. مدیران گسترش فولاد البته به لوکا دو هفته فرصت دادند اما شکست برابر نفت تهران می تواند معادلات این تیم را تغییر دهد.


علیرضا منصوریان و زلاتکو کرانچار سرمربیان دو تیم استقلال و سپاهان نیز شرایط مناسبی ندارند. هر چند فعلا مدیران این دو تیم از سرمربیان خود حمایت می کنند؛ اما منصوریان و کرانچار در برآورده کردن انتظارات موفق عمل نکردند و شکست در این هفته می تواند شرایط را برای این دو تیم بحرانی کند.

دیدگاه‌ها