کد خبر : 1460859 | 22 شهریور 1396 ساعت 17:07 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوراواردز، آخرین تیم مرحله نیمه نهایی

یک بازگشت رویارویی دیگر در لیگ قهرمانان

تیم اوراواردز ژاپن موفق شد با برتری در دیدار برابر کاواساکی به عنوان دومین نماینده شرق آسیا و آخرین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود.

یک بازگشت رویارویی دیگر در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار دو تیم چینی که روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد، امروز نیز دو تیم ژاپنی اوراواردز و کاواساکی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت ستاره های سرخ بودند که توانستند با بازگشتی رویایی خود را به جمع چهار تیم برتر قاره برسانند.

 

این بازی در حالی آغاز شد که تیم کاواساکی بازی رفت را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رسانده بود و برای صعود از این مرحله کار سختی پیش رو نداشت؛ اما اوراوایی ها توانستند با یک گل بیشتر و با نتیجه چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان برسانند تا با بازگشت استثنایی در دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی ببینند.

 

نکته جالب درباره این بازی اینکه در ابتدا این تیم مهمان کاواساکی بود که توانست دروازه حریف خود را باز کند؛ اما پس از آن بازی هجومی اوراوا و اخراج یکی از بازیکنان تیم کاواساکی باعث شد تا این تیم قافیه را ببازد و اسیر حریف خود شود.

 

بازگشت رویایی تیم اوراواردز در حالی صورت گرفت که روز گذشته نیز تیم گوانگژوی چین توانسته بازی چهار بر صفر دور رفت مقابل شانگهای را با نتیجه پنج بر یک به سود خود به پایان برساند. هر چند آنها در ضربات پنالتی نتوانستند حریف یاران هالک و اسکار شوند.

 

با این حساب تیم های پرسپولیس ایران، الهلال عربستان، شانگهای چین و اوراواردز ژاپن، چهار تیم برتر قاره آسیا را تشکیل می دهند که باید در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر روبرو شوند.

دیدگاه‌ها