کد خبر : 1460870 | 22 شهریور 1396 ساعت 17:51 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

زمان افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد مشخص شد

سرمربی فولاد خوزستان می گوید از نیم فصل این تیم به ورزشگاه تازه تاسیس فولادی ها منتقل می شود.

زمان افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان یکی از مدرن ترین ورزشگاه های فوتبال ایران محسوب می شود که به زودی افتتاح خواهد شد تا فولاد خوزستان بازی های خانگی خود در اهواز را در این ورزشگاه زیبا و جذاب برگزار کند.


سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان درباره تاریخ افتتاح این ورزشگاه گفت: قرار بود این استادیوم را در آبان‌ماه به ما تحویل بدهند، اگر این اتفاق بیفتد ما می‌توانیم در نیم فصل دوم بازی‌های‌مان را در آنجا برگزار کنیم.


به این ترتیب به نظر می رسد فولاد آرنا بعد از ورزشگاه امام رضای مشهد دومین ورزشگاه مدرن و جدید فوتبال ایران است که به زودی به ورزشگاه های فوتبال ایران اضافه می شود. با این وجود، اما پورموسوی نگرانی هایی بابت فاصله طولانی این ورزشگاه تا شهر دارد. او در این باره می گوید: باید از مسئولان شهری هم بخواهیم که به برخی مشکلات این ورزشگاه توجه کنند. مسیر ورزشگاه فولادآرنا مسیر دوری است و ارگان‌هایی مانند اتوبوسرانی می‌توانند کار حمل و نقل هواداران به این ورزشگاه را راحت‌تر کنند. درست است که این ورزشگاه برای فولاد خوزستان است؛ اما فوتبال و مردم این استان بهره‌اش را می‌برند. مسیر این ورزشگاه مسیر بدی است و امیدوارم همه مسئولان دست به دست هم بدهند تا هوادار به آنجا بیاید چون ورزشگاه بدون هوادار فایده ندارد.

دیدگاه‌ها