کد خبر : 1460873 | 22 شهریور 1396 ساعت 18:09 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

جعبه سیاه بازگشت زودهنگام کریمی از اروپا

سرمربی سپاهان دلیل بازگشت زودهنگام بازیکن جوان این تیم از اروپا را افشا کرد.

جعبه سیاه بازگشت زودهنگام کریمی از اروپا

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی با شروع لیگ شانزدهم از سپاهان جدا شد تا راهی لیگ کراوسی شود؛ اما در این لیگ توفیق چندانی پیدا نکرد و خیلی زود به ایران بازگشت تا فوتبال خود را در سپاهان ادامه دهد.


زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان که نقش پر رنگی در ترانسفر کریمی به فوتبال کرواسی داشت در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان به نکات جالبی درباره کریمی اشاره می کند که دلیل اصلی عدم موفقیت او محسوب می شود.


سرمربی حال حاضر سپاهان درباره کریمی می گوید: فکر می‌کنم تیرماه بود که علی کریمی به دیناموزاگرب رفت. این تیم در آن مقطع زیر نظر من آماده حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا می‌شد. ما به این رقابت‌ها راه یافتیم و بعد از آن هم من از این تیم جدا شدم، اما علی کریمی در آنجا ماند. بعد از آن هم به دیناموزاگراب بی رفت. فکر می‌کنم چیزی که باعث حضور علی کریمی در اروپا شد، این بود که او با دیدگاه ایران به کرواسی رفت. او فکر می‌کرد با آمادگی که دارد، در اروپا هم می‌تواند بازی کند، اما این‌طور نیست.


سرمربی حال حاضر سپاهان شرایط جسمانی و فیزیکی را عامل اصلی نیمکت نشینی و جدایی زود هنگام کریمی از فوتبال اروپا می داند و در این باره می گوید: زمانی که من در دیناموزاگرب سرمربی کریمی بودم، دیدم که او از نظر بدنی عقب است. زمان زیادی گذاشتم که او را به شرایط ایده‌آل جسمانی برگردانم تا بتواند با هم پستی‌هایش رقابت کند، اما این طور نشد.


کریمی البته این فرصت را دارد تا در سپاهان دوباره توانایی های خود را ثابت کند و این بار با شرایطی متفاوت برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا تلاش کند.

دیدگاه‌ها