کد خبر : 1460888 | 22 شهریور 1396 ساعت 18:50 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلوراد مازیچ از صربستان

داور خارجی برای ال کلاسیکوی عربی

طبق درخواست باشگاه الهلال عربستان و موافقت فدراسیون فوتبال این کشور برای قضاوت دیدار ال کلاسیکوی عربی از داور خارجی استفاده خواهد شد.

داور خارجی برای ال کلاسیکوی عربی

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته چهارم لیگ عربستان تیم های الهلال و الاتحاد عربستان با یکدیگر رودررو خواهند شد. دیدار موسوم به ال کلاسیکوی عربی که نتیجه آن برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد و علاوه بر آن در تاریخ بازی های لیگ عربستان این دیدار همیشه از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده است.

 

طبق قانون فدراسیون فوتبال عربستان، تیم میزبان، حداکثر 15 روز پیش از برگزاری بازی می تواند درخواست داور خارجی کند و الهلالی ها این درخواست را در آخرین روز موعد مقرر مطرح کردند، درخواستی که با موافقت فدراسیون روبرو شد و بدین ترتیب بازی حساس الهلال و الاتحاد توسط یک داور خارجی قضاوت خواهد شد.

 

این دیدار از بازی های هفته چهارم لیگ عربستان در روز 21 سپتامبر و در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار خواهد شد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال عربستان از تیم داوری صاحبنام صربستانی سود خواهد برد و میلوراد مازیچ به عنوان داور اول، میلوان ریزنیچ و دالیبور دوردویچ به عنوان کمک داور برای قضاوت این بازی معرفی شده‌اند.

 

1241003

 

دیدگاه‌ها