کد خبر : 1460892 | 22 شهریور 1396 ساعت 18:04 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تجربه سرمربیگری کریمی قربانی می‌گیرد؟

پیروزی نفت تهران که فردا علی کریمی را روی نیمکت خود می بیند، می تواند آخرین بازی لوکا بوناچیچ در کسوت مربیگری گسترش فولاد تبریز باشد.

اولین تجربه سرمربیگری کریمی قربانی می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر روز آینده در ورزشگاه تختی تهران در شرایطی از تیم گسترش فولاد تبریز میزبانی می کند که علی کریمی اولین تجربه سرمربیگری خود را پشت سر می گذارد.


علی کریمی فردا در اولین تجربه خود روی نیمکت داغ مربیگری می نشیند؛ مربی ای که پس از اینکه جانشین درخشان شد، هنوز اطلاعاتی از شیوه بازی او در دسترس نیست. البته ستاره سابق سرخ ها و تیم ملی در تمرینات پیش از فصل بیشتر تمایل خود را در بازی های دوستانه به استفاده از ترکیب 1-3-2-4 نشان می داد، اما نمی توان پیش بینی دقیقی در مورد بازیکنان مورد نظر کریمی و سیستم مورد استفاده او تا دیدار فردا داشته باشیم.


در سوی دیگر اما تیم گسترش فولاد تبریز شرایط مناسبی را پشت سر نمی گذارد و از 5 مسابقه قبلی خود با لوکا بوناچیچ تنها 3 امتیاز کسب کرده؛ نتایجی که این تیم را در قعر جدول رده بندی مسابقات لیگ هفدهم قرار داده است.


طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر جایگزینی لوکا بوناچیچ با گزینه های دیگر مطرح شده و در صورت شکست این تیم مقابل نفت تهران، شاید مدیران گسترش فولاد که فصول گذشته با کمالوند نتایج خوبی می گرفتند، دست به تغییر مربی کروات خود بزنند؛ اتفاقی که در صورت وقوع سبب می شود، اولین پیروزی کریمی در کسوت مربیگری با اخراج مربی حریفش توامان شود.

دیدگاه‌ها