کد خبر : 1460914 | 22 شهریور 1396 ساعت 20:44 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

نظرمحمدی: تیم‌های کمالوند متکی به ستاره هستند

سرمربی سپیدرود رشت معتقد است صنعت نفت آبادان با ستاره‌ها موفق می‌شود و تکیه بر کار تیمی ندارد.

نظرمحمدی: تیم‌های کمالوند متکی به ستاره هستند

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: خوشحال هستم که با انجام بازی‌های هفته ششم، لیگ دوباره برای سپیدرود شروع شد. متاسفانه بعد از بازی برابر سپاهان در سی و یکم مردادماه که تیم ما روند خوبی را طی میکرد و توانست از دو مسابقه آخر که یکی از آنها خارج از خانه هم بود، امتیاز بگیرد، وقفه 18 روزه در کار سپیدرود خلل به وجود آورد.


او ادامه داد: شکست برابر ملوان در جام حذفی، شرایط خوب ما از نظر روحی و فنی را خراب کرد و باز هم با توجه به اینکه این مسابقه را انجام دادیم در شرایط مسابقه قرار گرفتیم؛ ولی فکر می‌کنم بازیکنان ما با انگیزه‌شان، می‌خواهند باخت در دربی سنتی گیلان را جبران کنند و برای سومین هفته متوالی لیگ برابر صنعت نفت با امتیاز از زمین خارج شویم.


سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: ما میزبان هستیم و آنالیز خوبی روی بازیکنان و ستاره‌های صنعت نفت داشتیم؛ می‌دانیم این تیم و در کل تیم‌های آقای کمالوند به کار تیمی تکیه ندارند و با در اختیار داشتن ستاره‌ها موفق می‌شوند و ما باید با مهار کردن آنها که با کیفیت هم هستند، با برنامه خودمان و استفاده از نقاط ضعف این تیم به برتری برسیم.


نظرمحمدی در خصوص تمرین طولانی مدت قبل از بازی با ملوان ابراز کرد: روز پنج‌شنبه پیش از این مسابقه تا شب در محل تمرین بودیم؛ اما کار ما 65 دقیقه طول کشید و روز جمعه نیز 40 دقیقه تمرین داشتیم و با بازیکنان کناری هم تنها 5 دقیقه بیشتر از این زمان، تمرین انجام دادیم؛ شاید یکی از دلایل خستگی بچه‌ها همین مسئله بوده باشد؛ البته رفتن بازی به وقت‌های اضافه کار ما را سخت کرد و غافلگیر شدیم.


هر بازیکن، مربی و انسانی حق انتخاب آینده خود را دارد و آقای حق‌شناس هم برای آینده ورزشی و فوتبالی خود و با توجه به اینکه از دوران بازی خداحافظی کرد، این حق را داشت برای مربیگری تصمیم‌گیری کند؛ همانطور هم که ما ابتدای فصل با او توافق کرده بودیم قرار شد به کادر فنی تیم اضافه شود؛ ولی متاسفانه بعد از بازی با پیکان روند به گونه‌ای پیش رفت که این همکاری میسر نشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم؛ اگر سهیل حق‌شناس ناراحت هم باشد باید قبول کنیم او جزئی از خانواده سپیدرود است و برای آن زحمت کشید.


سرمربی سپیدرود پیرامون حضور جلال چراغپور به‌عنوان مدیر فنی تیم اذعان کرد: قرار بود این همکاری فصل قبل میسر شود؛ ولی متاسفانه به دلیل ناپختگی‌هایی که برخی سایت‌های متصل به سپیدرود انجام دادند و مصاحبه‌های غیر حرفه‌ای و کم تجربه‌ای که داشتند، آقای چراغپور ناراحت شد و این همکاری صورت نگرفت؛ پس از بازی با گسترش فولاد ایشان با من تماس گرفتند و خواهان کمک به تیم ما شدند و از آنجایی که بنده در استیل آذین و پاس همدان تجربه کار با ایشان را داشتم، ابراز علاقه کردم.


نظرمحمدی ادامه داد: به دلیل شرایط باشگاه این کار 15 روز به تعویق افتاد و بعد از بازی با ملوان، با توجه به اینکه آقای روانخواه نیز از کادر فنی رفته بودند قرار بر همکاری با آقای چراغپور شد تا از تجربه ایشان و آنالیزهایی که انجام می‌دهند، بهره ببریم.


وی درباره ابراز ناراحتی برخی بازیکنان برای حضور در ترکیب گفت: از عملکرد برخی از بازیکنان در بازی با ملوان اصلا رضایت ندارم و در ترکیب تیم مقابل صنعت نفت قطعا تغییراتی خواهیم داشت؛ پیرامون غلامرضا رضایی هم باید بگویم به دلیل اتفاقات پس از بازی و گفت‌وگویی که بین او با هواداران رقم خورد، این بازیکن فعلا در جمع ما حضور ندارد تا باشگاه در این خصوص تصمیم بگیرد؛ پس از تصمیم‌گیری در این باره موضوع به اطلاع هواداران و رسانه‌ها می‌رسد.


سرمربی سپیدرود پیرامون دخالت برخی هواداران در مسائل تیمی و برهم زدن آرامش بازیکنان اظهار کرد: درست است که سپیدرود یک تیم پرهوادار است و صاحبان اصلی تیم هم هواداران هستند؛ اما باید جایگاه‌ها را تعریف شده بدانیم و تماشاگر باید در خصوص بازی، کادر فنی، بازیکنان و ... در جایگاه خودش صحبت کند؛ احساس من این است که در یکی، دو فصل گذشته هواداران به دلیل برخی حساسیت‌ها بیش از اندازه به تیم نزدیک می‌شوند و می‌خواهند در خصوص تصمیمات باشگاه، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان اظهار نظر کنند؛ فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای این کار درست نباشد.

نظرمحمدی تاکید کرد: هوادار در جایگاه خود قابل احترام است و بارها و بارها به دلخوشی و سرمایه خود(هواداران) گفتیم ممنون آنها هستیم که در سرما و گرما حمایت می‌کنند؛ اگر هم انتقادی از کادر فنی داشته باشند به دیده منت قبول می‌کنیم و آنها را می‌شنویم؛ ولی باید صبوری پیشه کنند تا کادر فنی و بازیکنان با آرامش و با کیفیت بالا کارشان را ادامه دهند.


او در خصوص جوانان و استفاده از آنها در تیم اظهار کرد: از بازی فردا جوانگرایی را به مرور زمان مشاهده خواهید کرد؛ به دلیل اینکه کارت بازی دو بازیکن جوان صادر نشده؛ نمیتوانند ما را همراهی کنند؛ اما قطعا از جوانان تیم‌های پایه در ادامه راه بهره خواهیم برد و هرگونه شکست و عواقب را بر گردن می‌گیرم، چون هیأت مدیره باشگاه و هواداران از من درخواست کردند جوانگرایی را شروع کنیم و پشت من می‌ایستند که این مسئله به من اعتماد به نفس می‌دهد تا این اقدام را انجام دهم.


سرمربی سپیدرود ابراز کرد: اعتماد به جوان تبعات دارد؛ ولی همین جوان بعضا کارهایی غیر ممکن انجام می‌دهد و امیدوار هستیم سپیدرود با تکیه بر این موضوع روزهای بهتری داشته باشد.


گفتنی است، فراز کمالوند به دلیل تاخیر در پرواز تهران- رشت به نشست خبری قبل از بازی با سپیدرود نرسید.

دیدگاه‌ها