کد خبر : 1460915 | 22 شهریور 1396 ساعت 20:47 | 87.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش پرسپولیس برای میزبانی در دبی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در دبی امارات از تیم الهلال عربستان میزبانی کنند.

تلاش پرسپولیس برای میزبانی در دبی

به گزارش "ورزش سه"، پندار خمارلو در این باره گفت: بازی در دبی قبل از دیدار با الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مد نظر ما بود؛ ولی شرایط فراهم نشد؛ سه‌شنبه شب گذشته در این خصوص مذاکراتی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم که این کار حالا انجام شود.


او ادامه داد: تعداد زیاد ایرانی‌ها در دبی، تعداد زیاد پروازها از ایران به امارات و راحتی دسترسی برای تیم و هواداران، پروازهای متعدد از سایر کشورها به مقصد امارات که امکان سفر برای سایر ایرانی‌ها را فراهم می‌کرد از جمله دلایل این انتخاب بود؛ اما همانطور که در مورد تیم ملی هم شاهد بودیم، در آن هم زمان چنین امکانی فراهم نشد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس اضافه کرد: در این ارتباط با توجه به اینکه اخیرا احتمال انجام این کار مطرح شد تصمیم به معرفی دبی به عنوان میزبان گرفتیم که البته قبل از هرچیز به موافقت کنفدراسیون نیاز داریم؛ بر همین اساس سه‌شنبه شب به اتفاق آقای ترکاشوند جلسه‌ای با مسئولان AFC داشتیم و با توجه به مسایل مطرح شده در آن، امروز چهارشنبه نامه‌ای به مالزی ارسال و موضوع را به شکل رسمی مطرح کردیم.


خمارلو یادآور شد: امیدوار هستیم با فراهم شدن شرایط بازی در دبی به قدر اندکی از حق تضییع شده پرسپولیس و هواداران جبران شود.

دیدگاه‌ها