کد خبر : 1460937 | 23 شهریور 1396 ساعت 00:09 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه فاینورد

منچسترسیتی در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان در خانه فاینورد با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید.

پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در رقابت های لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته اند، در دیدار امشب برابر حریف هلندی کار سختی نداشتند و در نهایت به یک پیروزی شیرین رسیدند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که جان استونز گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ارسال عالی داوید سیلوا از سمت چپ بود که استونز با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 10، این تیم به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی و ارسال کایل واکر از سمت راست، آگوئرو موفق شد با یک ضربه دقیق، حساب کار را 2-0 کند.

 

بعد از این گل هم از شدت حملات سیتی کاسته نشد و بعد از اینکه آگوئرو یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، گابریل ژسوس موفق شد در دقیقه 25 اختلاف را به سه گل افزایش بدهد.

 

دفع ناقص دروازه بان فاینورد روی ضربه بنجامین مندی، این فرصت را در اختیار ژسوس قرار داد تا با یک بغل پای ساده، گل سوم سیتی را به نام خود کند.

 

 

1241051

 

 

برتری سیتی ادامه داشت و این تیم می توانست در دقیقه 31 به گل چهارم برسد؛ اما ضربه آگوئرو راهی به چهارچوب دروازه فاینورد پیدا نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول از شدت حملات سیتی کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند؛ اما سیتی خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفت و بعد از یکی دو حمله نه چندان خطرناک، در دقیقه 63 به گل چهارم رسیدند.

 

این بار روی ارسال کوین دی بروین بود که استونز بار دیگر با ضربه سر دروازه فاینورد را باز کرد.

 

در ادامه سیتی که انگیزه چندانی برای زدن گل های بیشتر نداشت، به دنبال حفظ توپ و میدان بود و بازیکنان فاینورد هم توان ایجاد موقعیت روی دروازه حریف را نداشتند؛ بنابراین موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت سیتی با نیتجه 4-0 به برتری رسید.

دیدگاه‌ها