کد خبر : 1460957 | 23 شهریور 1396 ساعت 09:40 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مربی اوکراینی فعلا منتفی شد

با وجود تمام فشارهایی که برای اخراج سرمربی گران قیمت الاهلی در روزهای بعد از شکست برابر قهرمان ایران رقم خورد این موضوع فعلا منتفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب الاهلی با سرگئی ربروف در این فصل از رقابت های عربستان توام شد با ناکامی این باشگاه  در راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شکست سنگین برابر پرسپولیس ایران که همین امر بر انتقاداتی که علیه مربی اوکراینی رقم خورده بود، بیافزاید.

 

1241069


انتقاداتی که همه به یک تصمیم ختم می شد، آن هم اخراج ربروف تنها بعد از دوماه همکاری با باشگاه مطرح و پرطرفدار شهر جده که سران این باشگاه را با دغدغه های بزرگی روبرو کرده بود. ربروف که با قراردادی نجومی هدایت الاهلی را برعهده گرفت در بازگشت به جده از دیشب بار دیگر تمرینات آماده سازی تیم را زیر نظر گرفت تا شاگردانش را برای بازی حساس با النصر که یکی از جدال های مهم لیگ عربستان است، آماده کند.

 

1241070


نکته جالب در منتفی شدن اخراج ربروف به نظرسنجی دیروز این باشگاه از هواداران پیرامون شناسایی مقصران شکست برابر پرسپولیس در آسیا برمی گشت که در این نظرسنجی بیش از 41 درصد شرکت کنندگان بازیکنان را مقصر قلمداد کردند و 37 درصد سرمربی تیم را دلیل اصلی ناکامی دانستند تا همین نتیجه نظرسنجی کمی فشارها را از روی دوش سرمربی اوکراینی بردارد.

 

1241071

دیدگاه‌ها