کد خبر : 1460973 | 23 شهریور 1396 ساعت 10:55 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

جادوی کاپیتان معروف در ناگویا

پاسور تیم ملی والیبال در 2 بازی اخیر ایران بدون شک یکی از دلایل اصلی پیروزی شاگردان کولاکوویچ بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف که با وجود فشارهای زیاد و انتقادات فراوان هیچ وقت به خداحافظی از تیم ملی فکر هم نکرده، در ژاپن بار دیگر به روزهای خوب خود برگشته است.

 

1241086


پاسور و کاپیتان تیم ملی ایران که انگیزه های فراوانی برای درخشش دوباره در سطح جهان داشت و می خواست نشان دهد هنوز تمام نشده، در 2 بازی اخیر بلندقامتان مقابل ایتالیا و آمریکا با آرامش خاصی تمامی بازیکنان را در زمین هدایت می کرد.

 

1241087


دست های جادویی سعید معروف هنوز هم می تواند پاس های خارق العاده را روی تور برای اسپکرهای تیم ملی آماده کند. او در شهر ناگویا و 2 بازی اخیر تیم ملی این را نشان داد. 


معروف با عملکرد فوق العاده در 2 بازی اخیر و ایفای نقش کاپیتانی در زمین، باعث برتری شاگردان کولاکوویچ شده است. کاپیتان تیم ملی که معمولا عادت به مصاحبه ندارد، چندی پیش در پستی اینستاگرامی به منتقدان تیم ملی حمله کرد. او همواره اعتقاد داشته تیم ملی والیبال افت نکرده و جزو تیم های برتر جهان قرار دارد.

 

1241088


خیلی ها به دوران بعد از معروف فکر می کنند؛ اما فعلا که کاپیتان سعید خیلی خوب بازیکنان جوان و باتجربه را تهییج می کند تا با تمام قدرت توپ را به زمین حریف بچسبانند.

دیدگاه‌ها