کد خبر : 1460977 | 23 شهریور 1396 ساعت 11:17 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با دو تغییر مقابل پارس جنوبی

بعد از برتری مقابل گل گهر در سیرجان و عبور از نیمه نخست اولتیماتوم، سرمربی استقلال حالا باید در جنوبی ترین نقطه ایران به دنبال تثبیت جایگاهش باشد.

استقلال با دو تغییر مقابل پارس جنوبی 

به گزارش "ورزش سه"، برتری در سیرجان و رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باعث شد تا استقلال و منصوریان کمی به آرامش برسند؛ اما این آرامش در حالی به چشم خواهد آمد که آبی های پایتخت فردا در سفر به جنوبی ترین شهر ایران در جم بتوانند از سد شگفتی سازان لیگ عبور و در گام دوم نیز اولتیماتوم را دریبل کنند.


منصوریان که همچنان با بحران مصدومیت و عدم آمادگی جمعی از ستاره های کلیدی خود روبرو است، فردا در حالی استقلال را به مصاف پارس جنوبی می فرستد که بنا به اخبار رسیده از اردوی این تیم تصمیم دارد چند تغییر در ترکیب خود نسبت به بازی با گل گهر ایجاد کند که مهمترین تغییر بازگشت ملی پوش ازبک به جمع نفرات اصلی در میانه میدان به عنوان مغز متفکر خواهد بود.


سرور چپاروف فردا بعد از یک بازی نیمکت نشینی در سیرجان که پیرو خستگی ناشی از سفر بازگشت او از تاشکند و بازی های سنگین ملی بود به عنوان مغز متفکر استقلال در میانه میدان قرار خواهد گرفت تا وظیفه سنگین بازیسازی را برعهده بگیرد، ضمن این که تغییر دوم نیز در پشت دفاع چپ خواهد بود تا در صورت عدم آمادگی میلاد زکی پور، امید نورافکن این نقش را بر عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها