کد خبر : 1461027 | 23 شهریور 1396 ساعت 15:24 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

در این بازی نیز چند بازیکن به همراه نداریم

گل‌محمدی: مصدومان آنقدر زیادند که نمی‌توان نام برد

سرمربی تراکتوری ها می گوید متاسفانه بحث مصدومیت بازیکنان ما را اذیت می کند و به حدی هستند که نمی توانم حتی نام همه آنها را بگویم. در این بازی نیز چند بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

گل‌محمدی: مصدومان آنقدر زیادند که نمی‌توان نام برد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بازی فردا برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و بایستی برای کسب سه امتیاز آن تلاش زیادی کنیم.

 

وی ادامه داد: مقابل تیم خوبی بازی خواهیم کرد؛ آنها 4 امتیاز از 6 امتیاز خود را در خارج از خانه کسب کرده اند. کار سختی خواهیم داشت، البته تمرینات خوبی انجام داده و ثبت های فنی خوبی کرده ایم. امیدواریم که با توجه به دوری چند هفته ای از هواداران حضور پرشوری از آنها را شاهد باشیم. مطمئن هستم که با حمایت هواداران ظریب پیروزی ما بالا خواهد رفت و این موضوع موجب دلگرمی ما خواهد شد.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به سالگرد درگذشت هوادار خردسال ترکتورسازی تاکید کرد: سالگرد فوت امیر علی، هوادار خردسال تراکتورسازی را نیز تسلیت می گویم. من افتخار آشنایی با ایشان را نداشتم، ولی دیروز طی صحبت هایی که با خانواده اش داشتیم متوجه شدم که چقدر تراکتور را دوست داشت. امیدوارم که برای شادی روح این هوادار خردسال هم که شده هوادارانمان در ورزشگاه حضور یافته و ما را در پیروزی و شاد کردن دل خانواده امیر علی یاری نمایند.

 

گل محمدی در مورد تفکر تهاجمی یا تدافعی تیمش در بازی فردا تصریح کرد: این اصول در فوتبال است که هر موقع توپ داشته باشیم باید از آن به خوبی استفاده کنیم و وقتی هم نداریم به خوبی دفاع کرده و آن را بدست بیاوریم. در فوتبال نمی شود همیشه حمله کرد و به هیچ عنوان منطقی نیست.


وی با اشاره به کمک های خود در تیم یادآور شد: همه کمک های من حرفه ای هستند و حضور مجتبی حسینی در این چند سال در کنار من هم باعث شده تا یک زوج موفق باشیم. جا دارد از وی تشکر کنم بابت تمامی تلاش هایی که در این مدت انجام داده است.

 

سرمربی تراکتورسازی در خصوص عمل جراحی عشوری و مدت مصدومیت وی گفت: سینا در حال حاضر سخت تمرین می کند و اینکه آیا عمل کرده یا نکرده زیاد مهم نیست و مهم این است که تمرین می کند و برای بازگشت به میادین تلاش می کند. بیشتر نباید در مورد حواشی صحبت کنیم و تا هفته های آتی صبر کنیم.

 

گل محمدی با اشاره به مصدومیت های پرتعداد بازیکنانش اظهار کرد: متاسفانه بحث مصدومیت بازیکنان ما را اذیت می کند و به حدی هستند که نمی توانم حتی نام همه آنها را بگویم. در این بازی نیز چند بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت و این کار ما را سخت خواهد کرد.

 

وی در انتها با تمجید از گروسیان خاطرنشان کرد: در بازی قبلی گروسیان عالی بود و برای تیم خیلی مفید بازی کرد. وی به خوبی جواب اعتماد ما را داده است و عملکرد هفته های اول وی کاملا طبیعی بود، چرا که در سال های قبل در لیگ برتر بازی نکرده بود. البته جای پیشرفت دارد و باید در این هفته های سخت تلاش خود را بالا برده و برای تیم مثمر ثمر باشد.

دیدگاه‌ها