کد خبر : 1461082 | 23 شهریور 1396 ساعت 20:25 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

جادوگر – سامورایی از فرانکن نورنبرگ تا تختی تهران

آندو تیموریان در دیدار امروز تیمش برابر نفتی ها نیز به عنوان کاپیتان پا به میدان گذاشت، دیدار برابر تیمی که علی کریمی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک گسترشی ها که در 2004 برای اولین بار با پیراهن تیم ملی به میدان آمد پس از درخشش در تیم ملی ب ایران توانست به مجموعه اصلی اضافه شود و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ خود را آماده حضور در جام جهانی 2006 آلمان کند و بدین ترتیب اولین تورنمنت مهمی که آندو تیموریان در ابتدای ملی پوش شدنش در آن حضور داشت جام جهانی 2006 آلمان بود.

 

 

آندو در اولین بازی تیم ملی مقابل مکزیک در ترکیب اصلی به میدان رفت، ترکیبی که علی کریمی را نیز درون خود می دید و به نوعی آن دیدار را می توان اولین برخورد این دو دانست، آن موقع کریمی باتجربه بود و چند سالی می شد برای تیم ملی افتخارآفرینی می کرد و آندو برای اولین بار پا به میدان حساس ملی می گذاشت آن هم در دیداری که در ورزشگاه فرانکن شهر نورنبرگ برگزار می شد.

 

 

سال ها بعد یک بار دیگر این دو به هم رسیدند آن هم در ورزشگاه تختی تهران، جایی که آندو به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه لیگ ایران پا به میدان گذاشت و کریمی در اولین تجربه سرمربیگری خود قرار دارد. این دو پیش از آغاز دیدار به سراغ یکدیگر رفتند و به خوش و بش پرداختند. 11 سال پس از روزی که آندو در اولین تجربه خود به سر می برد و کریمی در اوج پختگی.

 

دیدگاه‌ها