کد خبر : 1461184 | 24 شهریور 1396 ساعت 11:10 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتانی برای کریمی هم خوش یمن نبود!

پس از خداحافظی محرم نویدکیا بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان مدام دست به دست می شود.

کاپیتانی برای کریمی هم خوش یمن نبود!

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی محرم نویدکیا ستاره دهه گذشته فوتبال کشور و سپاهان علاوه بر اینکه از لحاظ فنی حفره ای بزرگ در تیم سپاهان و میانه میدان این تیم ایجاد کرده، از حیث یافتن جانشینی برای او که بازوبند را بر بازو ببندد و تیم را در داخل میدان مدیریت کند هم سپاهان را با مشکل بزرگی مواجه کرده است.


پس از خداحافظی محرم نویدکیا از حسین پاپی به عنوان کاپیتان اول طلایی پوشان نام برده شد، اما حضور کم این بازیکن در میدان باعث شد تا عملا برادر محرم یعنی رسول نویدکیا کاپیتان اول سپاهان و جایگزین برادرش شود. دیدار برابر سپیدرود یکی از روزهای تلخ رسول نویدکیا در لباس طلایی سپاهان بود و این بازیکن در پایان آن دیدار از حضور در تیم و کاپیتانی به دلیل شعارهایی که هوادارن علیه او داده بودند، انصراف داد؛ اگرچه نویدکیا پس از چند روز به تمرینات بازگشت، اما هنوز خبری از بازی کردن و همینطور بازوبند کاپیتانی برای نویدکیا نیست.


طی دو بازی اخیر کرانچار تیمش را با کاپیتانی جلال علی محمدی و علی کریمی تازه وارد، وارد میدان کرده است، اما نه هارمونی تیمش در داخل میدان را پیدا کرده و نه کاپیتانش را. 


کریمی حالا به تیم وارد شده و علیرغم جوانی از انگیزه زیادی در سال منتهی به جام جهانی برخوردار است؛ شاید کریمی همان بازیکنی باشد که بتواند با بستن بازوبند، هماهنگی را به حرکات تیمی سپاهانی ها که در درون زمین آشفته و سرگردان نشان می دهند، بازگرداند.

دیدگاه‌ها