کد خبر : 1461188 | 24 شهریور 1396 ساعت 12:15 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: از شکست مقابل اسپانیایی ها ناراحتم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس مدعی شد که از شکست مقابل اسپانیایی ها ناراحت است و قبول این شکست ها برایش دشوار شده است.

بوفون: از شکست مقابل اسپانیایی ها ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین تقابل اسپانیا و ایتالیا، بوفون در درون دروازه بود که سه گل مقابل آنها دریافت کرد. او همچنین به همراه یووه مقابل بارسلونا قرار گرفت که مقابل این تیم اسپانیایی نیز 3 گل دریافت کرد. نتایج بدتر در فینال چمپیونزلیگ و فینال یورو 2012 نیز حاصل شده و حال بوفون از این شکست ها ابراز ناراحتی کرد.

 

1203118

 

 

او گفت:" گلزنی مسی مقابل من؟ نمی‌خواهم بگویم اجتناب ناپذیر بود ولی با توجه به آمار گلزنی او، فکر می‌کنم اینکه 4 بازی دروازه ام بسته نگه داشته شده، رکورد ناچیزی باشد. وقتی مقابل بازیکنی  مثل او بازی می‌کنید و با هر حرکتش، تلاش و خشم را می‌بینید، متوجه می‌شوید که او فرق می‌کند. گاهی این را فراموش می‌کنیم و در ارزش گذاری بازیکنان دچار اشتباه می‌شویم.

 

با این حال وقتی مقابل بازیکنان بزرگ قرار می‌گیریم، می‌بینیم که آنها چقدر با بی نقصی فاصله دارند. ما مقابل تیم‌های بزرگ شکست‌های بدی خورده ایم و فرصتی برایم نمانده که نتایج را جبران کنم ولی اگر بازی ها را بدون پیش داوری بررسی کنیم، می‌توانم بگویم که در هر بازی، حداقل به مدت 1 ساعت خوب بوده ایم. اگر توان ذهنی لازم برای ماندن در بازی را داشتیم، قطعا 3 گل یا بیشتر نمی‌خوردیم."

دیدگاه‌ها