کد خبر : 1461232 | 24 شهریور 1396 ساعت 15:46 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد ویژه ماهینی: 2 نیمه نهایی با دو تیم

حسین ماهینی که در دیدار برابر الاهلی با رهبری خود توانست شرایط مثبتی برای هم‌تیمی‌هایش بعد از اخراج کامیابی نیا شکل دهد، اکنون رویای حضوری دوباره در فینال را در سر می‌پروراند.

رکورد ویژه ماهینی: 2 نیمه نهایی با دو تیم

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس در دیدارهای اخیر توانسته به خوبی تیمش را داخل زمین رهبری کند و با انرژی فراوان آنها را به سمت هدفی که پیش رو دارند، هدایت کند. ماهینی که بارها از انگیزه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده، اینبار به دنبال این است تا به همراه پرسپولیس بزرگترین آرزوی فوتبالی هواداران این تیم را جامه عمل بپوشاند.


ماهینی که تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده، اکنون دو خوان دیگر برای دستیابی به این هدف پیش رو دارد. او پیش از این و در آبان 89 به همراه ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و در نهایت نتیجه را به سئونگنام ایلهوا کره‌جنوبی واگذار کرد تا رویای قهرمانی آنها تعبیر نشود.


مدافع شماره 13 و جنوبی پرسپولیس اکنون جدال مقابل الهلال عربستان را پیش رو دارد تا یکبار دیگر بتوانند جواز صعود به فینال این رقابت‌ها را از آن خود کنند. صعودی که اینبار می‌تواند برای آنها یک افتخار تاریخی به همراه داشته باشد و باید دید ماهینی و هم‌تیمی‌هایش موفق به رقم زدن این اتفاق خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها