کد خبر : 1461399 | 25 شهریور 1396 ساعت 09:42 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

طغیان یک آتشفشان جدید در جنوب ایران

بیشتر از برد برابر استقلال حضور پرشور طرفداران در ورزشگاه جم باعث شد تا نام پارس جنوبی بر سر زبان ها بیافتد.

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین شگفتی ساز این فصل از رقابت های لیگ برتر تا سه سال پیش هیچ سابقه ی حرفه ای در فوتبال باشگاهی ایران نداشت؛ اما حالا همه شاهد فوران آتشفشانی جدید از استعداد و شور حال جدید در فوتبال جنوب کشور هستیم. آتشفشانی که همه عوامل را برای رسیدن به قله فوتبال ایران در کنار هم دارد.


پارس جنوبی بعد از طی کردن تمامی مراحل برای رسیدن به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران طی پروسه ای چند ساله حالا در اولین تجربه خود در این سطح از رقابت ها نیز شگفتی خلق کرده و با ایستادن در صدر جدول و ارائه بازی های تماشاگرپسند توانست نامی برای خود دست و پا کند. اتفاقی که منجر به فوران آتشفشانی جدید در فوتبال باشگاهی ایران آن هم در جنوبی ترین نقطه شد تا طغیان این آتشفشان در همین مدت کوتاه تبعات سنگینی برای چهره های سرشناس لیگ داشته باشد.


دیشب طرفداران جمی برای حمایت از پارس جنوبی و نشان دادن بغض دوری چندین ساله از سطح اول فوتبال ایران در استان بوشهر از ساعت ها قبل ظرفیت ورزشگاه کوچک شهر 30 هزار نفره جم را پر کردند و حتی کار به جایی رسید که در برخی از قسمت های ورزشگاه شاهد دو برابر ظرفیت سکوها بودیم. طرفدارانی که سال ها بود در انتظار دیدن چنین بازی بزرگی از نماینده محبوب خود بودند با طغیان روی سکو کمک شایانی به موفقیت و برتری پارس جنوبی کردند تا شگفتی سازان لیگ همچنان به تاخت و تاز خود ادامه دهند.

 

1241497

دیدگاه‌ها