کد خبر : 1461532 | 25 شهریور 1396 ساعت 18:06 | 174.8K بازدید | 0 دیدگاه

او جای پسر من است

حمید درخشان: آقای کریمی، احترام !

علی کریمی بار دیگر در مواجهه رسانه ای با حمید درخشان، او را تهدید به گشودن پرونده اش در کمیته اخلاق کرد، نکته ای که حمید درخشان با لبخند به آن واکنش نشان داد .

حمید درخشان: آقای کریمی، احترام !

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان که از ادامه این قال ومقال راضی نبود گفت ، علی کریمی شاگرد من بوده است وهمیشه به این که  عامل حضورش در پرسپولیس بوده خوشحال وراضی بوده ام، تا قبل از به وجود آمدن ماجرای تیم نفت تهران ، هیچ وقت رابطه بدی نداشته ایم ، نمی دانم این فوتبال چقدر ارزش دارد که به خاطرش گذشته ودوستی ها را فراموش کنیم، بارها گفته وباز هم می گویم که اگر در آن مقطع هدایت نفت تهران را عهده دار شدم، برای این بود که شروع لیگ با 15 تیم  وحذف یک نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا موجب خفت فوتبال در عرصه بین المللی بود .


درخشان که اختصاصا با ورزش سه گفتگو کرده ودر روزهای اخیر هم حرف های خود در این مناقشه را از  مجرای ورزش سه داشت، ادامه داد:من یک رفتار کاملا حرفه ای داشتم ونمی دانم کجای کار حرفه ای من اشتباه بوده است که به خاطرش کسی بخواهد خودش را از حیث قانونی ، متخلف کند  واتهامی وارد کند که تکلیفش باید در دادگستری روشن شود نه در جراید .


حمید درخشان کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد، وقتی کسی حرف از پرونده من در کمیته اخلاق  می زند یعنی این که اتهامی به من بسته وادعا کرده که من تخلف اخلاقی دارم، همین حالا ایشان به خاطر چنین ادعایی، مرتکب یک تخلف بزرگ شده است هرچند برای من این حرف وحکایت ها اهمیتی ندارد ومن با شاگرد خودم ،  حداقل تا این جای کار حرف از شکایت ودادگاه نخواهم زد .


درخشان گفت، از او دلخور هم باشم، بی احترامی نمی کنم واو را هم مثل پسرم به سکوت ورعایت احترام بزرگتر دعوت می کنم ، این دنیا دار مکافات است ونمی خواهم شاگرد علی کریمی 20 سال بعد همین گونه به او توهین کند، ما که احترام بزرگتر ها را داشتیم، اینگونه مورد توهین قرار گرفته ایم،پس به عاقبت این بی احترامی کردن نگاه کن  ونگذار کسوت در این مملکت این گونه دستخوش لطمه خوردن باشد.


او بار دیگر تاکید کرد که همه این حرف های او  در قالب روابط شخصی است واتفاقات ایجاد شده اخیر  همه در فضای حرفه ای اتفاق افتاده وکریمی نباید این اتفاقات را در قالب روابط شخصی تعریف وتفسیر کند .


درخشان درباره ادامه کارش در مربیگری گفت، مربیگری کار وشغل من است، پیشنهاد های تازه ای هم دارم که به خاطر مسائلی ترجیح می دهم، وقوع مذاکره با تیم جدید را به هفته های آینده ویا نیم فصل واگذار کنم.


او در پایان از عملکرد پرسپولیس برابر الاهلی هم تمجید کرده واعلام کرد پرسپولیس برای بردن الهلال کار سختی پیش روی خود ندارد اما در فینال، هر کدام از تیم های شرقی که به فینال برسند، پرسپولیس باید برابر آنها احتیاط پیشه کند چون این 2 تیم، پر از فراز ونشیب هستند وپرسپولیس باید به جای فراز ونشیب آنها ثبات داشته باشد تا زهر این عملکرد سینوسی تیم های شرقی را بگیرد .

دیدگاه‌ها