کد خبر : 1461576 | 25 شهریور 1396 ساعت 21:20 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری پس از بازی با ختافه

والورده: مصدومیت دمبله ناامید کننده بود

بارسلونا امشب در زمین ختافه به زحمت و در حالی که 1-0 عقب بود موفق شد در نهایت 1-2 برنده از زمین خارج شود.

والورده: مصدومیت دمبله ناامید کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، تعویضی های بارسا در این مسابقه نمایش درخشانی داشتند. دنیس سوارز و پائولینیو که نیمه دوم وارد زمین شدند توانستند دو گل بلوگرانا را به ثمر رسانده و سه امتیاز ارزشمند را نصیب بارسا کنند.

 

 

1241692

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« سه امتیاز این بازی برای ما به سختی به دست آمد و بازی بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. ختافه پرس سنگینی را در برنامه خودش داشت و روی ضد حملات خطرناک بود. چمن نیز خشک و بلند بود و اجازه بازی سرعتی را از ما گرفته بود.

گل بدی خوردیم ولی ایمان داشتیم که می توانیم باخت را جبران کنیم. در نهایت با تلاش تیمی توانستیم پیروز شویم و معتقدم این بازی یک آزمون خوب برای تیم بود.»

 

تعویضی ها:« ربطی به بازی سه شنبه با ایبار نداشتند و بسته به شرایط بازی تصمیم گیری کردم. دلوفئو روی مصاف های تک به تک تبحر دارد و در کناره ها بسیار خوب بود. پائولینیو با قدرت بدنی خوب خودش استحکام را به میانه میدان آورد و گل پیروزی را زد و تازه نفس بودن دنیس سوارز هم یاری گر ما شد. از آنها خواسته بودم که در شرایط گلزنی قرار گرفته و گل بزنند. خوشحالم که موفق شدند.»

 

مصدومیت دمبله:« مصدومیت او ناامید کننده بود چون در حال نزدیک شدن به روزهای خوبش بود. دمبله یک مشکل عضلانی دارد و باید منتظر بررسی تیم پزشکی ماند. غم انگیز است که او را برای مدتی در اختیار نخواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها