کد خبر : 1461581 | 25 شهریور 1396 ساعت 14:50 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکری: وقت‌کشی نکردیم، فوتبال دفاعی بود

مربی سیاه جامگان تیمش را شایسته کسب امتیاز مقابل تراکتورسازی می‌داند و نسبت به گلایه تراکتوری‌ها واکنش نشان داد.

شکری: وقت‌کشی نکردیم، فوتبال دفاعی بود

به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان با تغییری محسوس نسبت به فصول گذشته، تا به اینجای فصل امیدوارکننده ظاهر شده تا سیمای مدعی سقوط نداشته باشد. نکته جالب توجه اینکه در صورتی که آنها در دو بازی اخیر در دقایق پایانی از گل خود محافظت می‌کردند شگفتی لیگ در صدر جدول نیز لقب می‌گرفتند. رمضان شکری، مربی این تیم در خصوص وضعیت سیاه جامگان در شش هفته اخیر گفت: تیم کاملی در اختیار داریم که توانسته تا به اینجای فصل معادلات را برهم بزند و امتیازات خوبی کسب کند. وقتی در ابتدای فصل مدعی شدیم اینبار کار به اما و اگر پایان فصل نخواهد کشید هیچ کس باور نکرد اما با کیفیت فنی خودمان نشان دادیم این تنها یک حرف نبود.


وی ادامه داد: بازیکنان سیاه جامگان شایستگی این را دارند تا با حفظ این روند جایگاه مناسب و در خور شان در پایان فصل برای خود کسب کنند و به این مساله کاملا ایمان داریم. خوشحالی ما از این است که توانستیم نگاه سابق را که به چشم مدعی سقوط به سیاه جامگان نگاه می‌کردند را از این تیم دور کنیم.


شکری درباره دیدار با تراکتورسازی و کسب یک امتیاز خارج از خانه گفت: تراکتورسازی دو برد خوب در هفته‌های گذشته کسب کرده بود و به دنبال استفاده از امتیاز خانگی برای این دیدار بود. اما ما نیز برنامه خودمان را دنبال می‌کردیم و مطمئن بودیم دست خالی تبریز را ترک نخواهیم کرد. شانس زیادی نیز برای کسب پیروزی داشتیم که با بداقبالی در دقایق پایانی آن را از دست دادیم. باید تمرکزمان را در تمام دقایق حفظ کنیم و اگر این اتفاق در دو بازی اخیر رخ نمی‌داد اکنون با 11 امتیاز شرایط فوق العاده‌ای در جدول داشتیم.


مربی سیاه جامگان درباره اعتراض بازیکنان و اعضای تراکتورسازی به وقت کشی این تیم گفت: اگر به بازی تدافعی ما ایراد دارند که مشکلی نیست و این فلسفه ما بر اساس پتانسیل و شرایط بازی خارج از خانه بود که به نظرم فلسفه اشتباهی نبود اما اینکه بگویند وقت کشی کردیم عجیب است و اصلا اینچنین نبود و بازی روال عادی خود را پشت سر گذاشت و هیچ مشکلی هم وجود نداشت.

دیدگاه‌ها