کد خبر : 1461634 | 26 شهریور 1396 ساعت 09:50 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس - پیکان؛ آزادی پُر می‌شود؟

پرسپولیس و پیکان امشب در حالی به مصاف هم خواهند رفت که با توجه به صعود سرخ ها به نیمه نهایی، احتمال پرشدن ورزشگاه بسیار بالاست.

پرسپولیس - پیکان؛ آزادی پُر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تا اینجای کار عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند و هواداران هم به خوبی از آن ها حمایت کرده اند؛ اما اوج کار شاگردان ایوانکوویچ در بازی هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود؛ جایی که قرمزها با سه گل الاهلی را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

 

این اولین بار در تاریخ دوره جدید لیگ قهرمانان است که پرسپولیسی ها راهی این مرحله شده اند‌. حالا دوستداران این تیم بیش از همیشه علاقه و حمایت خود را از شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فضای مجازی نشان می‌دهند. همچنین حمایت حداکثری آن ها در فرودگاه و در استقبال از تیم نیز نشان داد شور و علاقه بسیاری در بینشان وجود دارد.

 

اما کارزار اصلی برای حمایت امشب در ورزشگاه آزادی است. جایی که سرخپوشان پایتخت از ساعت ۲۰ به مصاف پیکان خواهند رفت و بی شک، آزادی امشب روز شلوغی را سپری خواهد کرد. آخرین بار که این ورزشگاه برای پرسپولیس پُر شد بازی با پدیده در هفته سی‌اُم لیگ شانزدهم بود؛ اما آن ها فصل گذشته تجربه حضور ۷۰ هزار نفری در بازی های وسط هفته را هم دارند؛ هفته هفتم فصل گذشته و بازی با سپاهان پس از شکست در دربی، پرسپولیسی ها حمایتی جالب از تیم خود داشتند و با حضور ۷۰ هزار نفری، روز خاطره انگیزی را رقم زدند.

 

اما بالا گرفتن جنگ بین برهان مبین و باشگاه پرسپولیس سبب شده که علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه دچار سردرگمی شوند. باشگاه پرسپولیس در بیانیه هایی اعلام کرده که از سامانه فروش بلیت الکترونیکی استفاده نکنند و بلیت فروشی در ورزشگاه توسط باشگاه انجام خواهد شد؛ اما برهان مبین نیز خاطرنشان کرده که مجری فروش بلیت در ورزشگاه آزادی، این شرکت است. به هر حال امروز بلیت زیادی از طریق سامانه به فروش نرفته و هوادارانی که راهی ورزشگاه می‌شوند به شکل سنتی اجازه ورود به ورزشگاه را کسب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها