کد خبر : 1461645 | 26 شهریور 1396 ساعت 10:31 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جم، کیه وو دل نری یا کایزرسلاترن رهاگل؟

معروف ترین مثال برای ماجراجویی این فصل پارس جم در لیگ برتر، تیم کیه وو ورونا است که در اولین فصل حضورش در کالچو توانست نتایج فوق العاده ای را کسب کند.

پارس جم، کیه وو دل نری یا کایزرسلاترن رهاگل؟

به گزارش "ورزش سه"، در واقع تصور این پارس جم برای خوشبین ترین ها هم وجود نداشت؛ ولی پس از گذشت شش هفته از لیگ برتر حالا جمی ها خیره کننده ظاهر شده اند.


تحلیل های مختلفی در ارتباط با پارس صورت می گیرد و بسیاری متصور اولین لغزشی هستند که این تیم یکدست را از جایگاه بزرگان به زیر خواهد کشید. تیم جذاب تارتار فوتبالدوستان را به یاد دو تیم متفاوت در تاریخ فوتبال باشگاهی اروپا می اندازد.


برخی پارس را با کیه وو دل نری مقایسه می کنند که تا چند هفته اول سری آ صدرنشین لیگ بود؛ ولی موضع جالب سرمربی این تیم که همواره می گفت می خواهیم در لیگ بمانیم و برخی نیز به یاد کایزرسلاترن اتو رهاگل می افتند که دقیقا در سالی که با اتو راهی بوندس لیگا یک شد توانست قهرمان شود و بزرگان را کنار بزند.


شعار معروف دل نری زمانی که همگان از بروز و حضور کیه وو شوکه شده بودند این بود که می خواهیم در سری آ بمانیم و اتو رهاگل فقط سعی می کرد بدون توجه به جدول لیگ ریتم تیمش را حفظ کند.
به نظر می رسد دو مسیر مقابل تارتار و شاگردانش وجود دارد که هر دو برای آنها عاقبت بخیری به همراه دارد؛ البته که تبدیل شدن به کایزرسلاترن و کسب قهرمانی را هیچ کس نمی تواند از هم اکنون باور کند!

دیدگاه‌ها