کد خبر : 1461685 | 26 شهریور 1396 ساعت 12:55 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافعان در قلب خط دفاعی

سورپرایز جلالی در دیدار با پرسپولیس چیست؟

با کنار مدافع باتجربه پیکانی ها، مجید جلالی برای دیدار برابر پرسپولیس از بازیکنان جوان در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد. بازیکنانی که احتمالا یکی از آنها برای اولین بار در ترکیب این تیم حضور پیدا کند.

سورپرایز جلالی در دیدار با پرسپولیس چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب امیرحسین صادقی (که یکی از مهره های اصلی خودروسازان در بازی های لیگ هفدهم بود) پیکانی ها با زوج دفاعی جوانی در برابر پرسپولیسی ها حضور خواهند یافت.

 

محتمل ترین ترکیب برای حضور در این پست، زوج حجت حق وردی و مهران موسوی، دو بازیکن جوان پیکانی هاست که پیش از این نیز یک بار در بازی های لیگ به میدان رفتند و توانستند دروازه تیم خود را بسته نگه دارند.

 

این دو مدافع جوان و خوش استیل در حالی که صادقی به دلیل درگیری با فرزاد حاتمی محروم بود در بازی برابر ذوب آهن به میدان رفتند و توانستند هماهنگی بالایی از خود نشان دهند. هماهنگی که در نهایت منجر به گل نخوردن پیکانی ها در آن بازی شد.

 

البته ممکن است تا زمان آغاز بازی، تدابیر جلالی نیز تغییر کند و او این تصمیم را تبدیل به یک سورپرایز کند و به جای یکی از این دو بازیکن، از مدافعی جوان و ناشناخته سود ببرد. نادر محمدی مدافعی است که از تیم امید پیکان به جمع بزرگسالان آمده و در بسیاری از بازی های این فصل روی نیمکت این تیم نشسته است.

 

اکنون و ساعاتی پیش از آغاز دیدار، این موضوع می تواند یک چالش شیرین و جذاب و البته یک سوال مهم برای پرسپولیسی ها باشد، اینکه جلالی در بازی امروز با زوج هماهنگ حق وردی و موسوی به میدان خواهد رفت و یا ترکیب خود را دچار شگفتی می کند و از یک مدافع جوان و کاملا ناشناخته استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها