کد خبر : 1461763 | 26 شهریور 1396 ساعت 18:05 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال بازهم سرنوشت منصوریان را رقم می‌زند

سرمربی سابق استقلال در بازی روز چهارشنبه سرنوشت هم بازی سابق خود را رقم می زند.

ژنرال بازهم سرنوشت منصوریان را رقم می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی یکی از کسانی است که زمینه ساز انتقال منصوریان از پارس خودرو به استقلال شد و سرمربی جوان آبی ها حداقل به خاطر حفظ ظاهر هم که شده از هم بازی قدیمی خود به نیکی یاد می کند.


اما امیرقلعه نویی حالا در قامت سرمربی ذوب آهن می تواند بار دیگر آینده کاری منصوریان را عوض کند چراکه اعضای هیئت مدیره هر تصمیمی در مورد او داشته باشند، بی تردید اگر استقلال از حریف روز چهارشنبه خود شکست بخورد دیگر هواداران منصوریان را به عنوان سرمربی تیم خود نمی پذیرند و تاریخ انقضای او روی نیمکت آبی ها تمام خواهد شد.


امیرقلعه نویی با 3 قهرمانی در لیگ برتر و 2 قهرمانی در جام حذفی پرافتخارترین مربی استقلال در تاریخ لیگ برتر است و با وجود اینکه چندسالی است که او دیگر آلترناتیو نیمکت استقلال محسوب نمی شود با این حال این بار می تواند حکم بقا یا اخراج منصوریان را امضا کند، اتفاقی که حداقل برای سرمربی جوان آبی ها بسیار مهم است. 


سرمربی فعلی ذوب آهن در دوران مربیگری خود هرگز مشکلی با منصوریان نداشته است اما برای شکست استقلال انگیزه های زیادی دارد چرا که می تواند یک بار دیگر نام خود را به عنوان گزینه هدایت این تیم سرزبان ها بیندازد.

دیدگاه‌ها