کد خبر : 1461834 | 26 شهریور 1396 ساعت 22:14 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی و برانکو؛ تغییراتی که جواب دادند و ندادند

در روزی که مجید جلالی با تغییراتی که در تیمش اعمال کرد توانست پرسپولیس را از کار بیندازد، تغییرات برانکو برعکس عمل کرده و در نهایت اولین شکست را در این فصل برای این تیم رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس برابر پیکان در حالی آغاز شد که مجید جلالی سرمربی پیکان طبق وعده ای که داده بود توانست تیم برانکو ایوانکوویچ را متوقف کرده و سه امتیاز با ارزش را از این تیم بگیرد.


جلالی برای اینکه به قول خودش پیکان مقابل پرسپولیس شکوفا شود تغییراتی را در تیمش به وجود آورده بود که مهم ترین آن ها عدم استفاده از رحمان احمدی و امیر حسین صادقی دو مهره باتجربه اش در خط دفاع و دروازه بود. سرمربی پیکان در این بازی از پیام نیازمند و حجت حق وردی  به ترتیب درون دروازه و دفاع وسط به جای دو بازیکن باتجربه اش در ترکیب استفاده کرد تا مهاجمان و هافبک های هجومی پرسپولیس را از کار بیندازد.

 


در سوی دیگر برانکو از یک طرف به دلیل خستگی بازیکنانش و از طرف دیگر به خاطر نزدیک بودن بازی با الهلال دست به تغییرات بیشتری در تیمش زده بود. او ربیع خواه، مسلمان، امیری ، علیپور و انصاری را روی نیمکت نشاند و بشار رسن، گادوین منشا، شایان مصلح، صادق محرمی و کمال کامیابی نیا را در ترکیب قرار داد. 

 


با توجه به درخشش بازیکنان تعویضی پرسپولیس در بازی های اخیر این تیم انتظار می رفت تغییرات اعمال شده توسط برانکو باعث شود تا این تیم نمایشی قابل قبول و همراه با کسب امتیاز داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد چرا که جلالی بسیار حساب شده در این بازی عمل کرده و با بازی با مهره هایش تمامی راه های پرسپولیسی ها را برای گل زدن بست.

 


برانکو نیز هرچند در نیمه دوم خیلی زود دست به تغییر زد و سه بازیکن اصلی اش امیری، مسلمان و علیپور را به میدان فرستاد اما نتوانست حریف برنامه های جلالی شود.

دیدگاه‌ها