کد خبر : 1461922 | 27 شهریور 1396 ساعت 11:01 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکل آبی‌ها روی پای قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی انگیزه زیادی داشت تا تیمش استقلال خوزستان را شکست دهد و حالا با نتیجه فوق العاده ای که برای او و تیمش کسب شده، با روحیه ای خوب مقابل استقلال اورجینال قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب آهن در شرایطی که از 5 بازی ابتدایی خود 6 امتیاز کسب کرده بود، مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت. امیر قلعه نویی که با بحران مصدومیت ستاره های کلیدی اش نیز مواجه شده، امید زیادی داشت تا تیمش با برد در مصاف با استقلال خوزستان به برتری برسد؛ اما شاید تصورش را هم نمی‌کرد 6 گل وارد دروازه حریف کند.


از این رو قلعه نویی از دقیقه یک تا پایان مسابقه و حتی در دقایقی که تیمش با گل های زیادی از حریف پیش افتاده بود، کنار خط ایستاد و با فریاد های خود بازیکنانش را هدایت می کرد. پرافتخار ترین مربی لیگ برتر انگیزه زیادی داشت تا حالا که تیمش پتانسیل گلزنی بالایی پیدا کرده، با تعداد گل زیاد استقلال خوزستان را شکست دهد و قبل از مصاف حساس با استقلال تهران(اورجینال) روحیه تیمی ذوب آهن بالا برود. از این رو او به حدی در کنار زمین استرس داشت که حتی در مقطعی تکل ناگهانی بازیکن حریف نزدیک بود کار دست سرمربی ذوب آهن بدهد.

 

1241988


به هر ترتیب ذوب آهن قبل از مصاف حساس و سرنوشت ساز با استقلال تهران بردی ارزشمند به دست آورد. امیر قلعه نویی حالا باید تمام توانش را به کار بگیرد تا بازیکنانش برد پرگل بازی قبل را فراموش کنند و با درک حساسیت بازی با استقلال، نمایش خوبی در بازی مهم هفته هفتم ارائه دهند. بی تردید با توجه به حاشیه‌های این روزهای باشگاه استقلال و فرصتی که به علیرضا منصوریان تا دیدار با ذوب‌آهن داده شده، کار امیر قلعه نویی و شاگردانش بسیار سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها