کد خبر : 1461989 | 27 شهریور 1396 ساعت 15:19 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پندارخمارلو: مکاتباتمان را انجام دادیم و منتظریم

هنوز تکلیف میزبانی پرسپولیس مشخص نیست

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هنوز تکلیف میزبانی پرسپولیس در یکی از دو شهر مسقط یا دبی مشخص نشده است.

هنوز تکلیف میزبانی پرسپولیس مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی تیم پرسپولیس برابر الاهلی یکی از مهمترین دغدغه های این تیم ماجرای میزبانی بازی با الهلال بود. پرسپولیسی ها در بازی های قبلی مسقط پایتخت عمان را به عنوان میزبان انتخاب کردند درحالی نه باشگاه و نه هواداران از حضور در مسقط راضی نبودند. بازی برگشت مقابل الاهلی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و استقبال خوب هواداران ایران باعث شد تا باشگاه پرسپولیس درصدد گرفتن میزبانی در امارات و شهر دبی باشد که هم ایرانیان زیادی در آن هستند و هم سفر به آن برای هواداران پرسپولیس آسان تر است. در این رابطه ابتدا مطرح شد که دبی شهر میزبان بازی پرسپولیس برابر الهلال خواهد بود اما بازهم نام مسقط مطرح شد.


پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با شهر میزبان بازی برابر الهلال گفت:« هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تکلیف میزبانی ما مشخص نشده است.»


او درباره این که گفته می شود احتمال میزبانی در مسقط عمان بیشتر است افزود:« نه هنوز شهری که در آن میزبان الهلال هستیم انتخاب نشده است. ما با مسئولان در دبی نامه نگاری ها را انجام داده و در انتظار پاسخ آن ها هستیم.»


با وجود آنکه پرسپولیس روز 25 مهر باید میزبان بازی برگشت با الهلال عربستان باشد هنوز تکلیف میزبانی پرسپولیس مشخص نشده است هرچند با توجه به حرف های مدیرروابط عمومی باشگاه هنوز این امیدواری هست که نماینده ایران بتواند مناسب ترین انتخاب را برای بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتخاب کند.

دیدگاه‌ها