کد خبر : 1462017 | 27 شهریور 1396 ساعت 17:17 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

منشا در دفاعی که می‌شناخت گم شد (عکس)

گادوین منشا مهاجم پیشین تیم پیکان روز سختی مقابل تیم سابقش پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیکان درمقابل پرسپولیس و با ارائه یک بازی هوشمندانه که بر دفاع چند لایه تاکید داشت، موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند و تحمیل اولین شکست فصل به شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد. تیمی که به جمع 4 تیم برتر آسیا راه یافته اند.


پیکان در مقابل پرسپولیس شروع خوبی داشت و با ضربه ایستگاهی زیبای مرتضی آقاخان که جایگزین منشا شده، به اولین گل بازی دست یافت. شاگردان جلالی که فصل گذشته تبحر خود را در ارائه بازی منسجم دفاعی به خوبی نمایش داده بودند، در مقابل پرسپولیس باز هم مثل دو دیدار فصل گذشته نمایش خوبی ارائه دادند و اینبار موفق به کسب 3 امتیاز شدند.


شاید اگر منشا در تیم پیکان بازی می کرد، آنها می توانستند مانند فصل گذشته در ضدحملات خطرناک تر ظاهر شوند و گل دوم را به ثمر برسانند؛ اما منشا در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته بود و همانطور که در تصویر زیر که از لنز دوربین "امیرحسین خیرخواه" ثبت شده مشخص است، این مهاجم نیجریه ای در طول 90 دقیقه، بارها در سد مدافعانی که فصل پیش در خدمت او بودند و توپ ها را به او می رساندند، گیر افتاد. در تصویر زیر 8 بازیکن پیکانی تمام فضاهای محوطه جریمه را به گونه ای پوشش داده اند که به سختی می توان منشا مهاجم پرسپولیس را که پشت سر مهران موسوی مدافع پیکان قرار دارد تشخیص داد.

 

دیدگاه‌ها