کد خبر : 1462120 | 28 شهریور 1396 ساعت 10:03 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

سردارجنگل میزبان جدال سپیدرود با استقلال

تنها نماینده گیلان در لیگ برتر هفته هشتم باید میزبان یکی از حساس ترین بازی های لیگ باشد؛ از همین رو تلاش ها افزایش یافته تا این بازی در سردارجنگل برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"،روند بازسازی ورزشگاه شهید عضدی خیلی کند پیش می رود از همین رو در آستانه بازی حساس با استقلال باشگاه سپیدرود امیدوار است بتواند از تیم پرطرفدار پایتخت در ورزشگاه سردار جنگل میزبانی کند؛ ورزشگاهی که در ماه های گذشته مورد مرمت و بازسازی چمن و سکوها قرار گرفته است.

 

1242128


روند بازسازی ورزشگاه سردار جنگل حاکی از آن است که اسکوربرد به زودی نصب خواهد شد و  چمن ورزشگاه آماده بهره‌برداری است. از سوی دیگر جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه و رختکن‌ها هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به نظر می‌رسد کمتر از یک هفته زمان لازم دارد تا کاملا آماده شود؛ به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که این ورزشگاه به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود تا تیم سپیدرود در این ورزشگاه به استقبال تیم استقلال برود.


به این ترتیب پیش بینی می شود مصاف دو تیم در هفته آینده با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبه رو شود و سکوهای این ورزشگاه پر از جمعیت طرفداران دو تیم شود تا بر جذابیت های این مصاف حساس افزوده شود.

دیدگاه‌ها