کد خبر : 1462158 | 28 شهریور 1396 ساعت 13:01 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدارک از سوی ای اف سی و ظرف ده روز آینده صادر می شود

کریمی هنوز مدرک مربیگری B را نگرفته است

روز گذشته کلاس های مربیگری B آسیا به پایان رسید؛ اما مدارک مربیگری حاضران در کلاس در صورت قبولی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و ظرف ده روز آینده صادر خواهد شد.

کریمی هنوز مدرک مربیگری B را نگرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کلاس های مربیگری B آسیا روز گذشته در تهران به پایان رسید این خبر منتشر شد که علی کریمی سرمربی نفت تهران مدرک مربیگری اش از این کلاس ها را گرفته است و این در حالی است که احمدسنجری استاد این دوره از کلاس ها روزگذشته در گفت و گو با ورزش سه اعلام کرده بود که مدارک شاگردان کلاس های مربیگری ظرف ده روز آینده و در صورت قبولی آن ها صادر خواهد شد.


اما بعد از این گفت و گو برخی سایت ها و کانال ها اعلام کردند علی کریمی مدرک مربیگری خودش را گرفته است. به همین خاطر باردیگر با احمد سنجری تماس گرفتیم و استاد کلاس های مربیگری B آسیا در این رابطه گفت:« خیر هیچکدام از کسانی که در کلاس های مربیگری بوده اند هنوز مدرکشان را نگرفته اند.»


او درباره خبر مدرک گرفتن علی کریمی هم گفت:«علی کریمی هم مثل دیگر شاگردان، کلاس را گذرانده است اما مدارک از سوی ای اف سی صادر خواهند شد.»


استاد کلاس های مربیگری B آسیا همچنین گفت:« ببینید وقتی کسی در کلاس های مربیگری ثبت نام کرده و به اصطلاح رجیستر می شود می گویند او کلاس ها را گذرانده است. اما مدارک از سوی کنفدراسیون آسیا صادر خواهد شد و این کار پروسه ای است که احتمالا حدود ده روز زمان خواهد برد.»

دیدگاه‌ها