کد خبر : 1462232 | 28 شهریور 1396 ساعت 18:38 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار جذاب‌ترین بازی‌های هفته هفتم

از ال‌کلاسیکوی ایران تا تقابل جذاب آبی‌ها

نبرد استقلال برابر ذوب آهن و پرسپولیس برابر سپاهان می تواند دو بازی جذاب و تماشایی هفته هفتم باشد.

از ال‌کلاسیکوی ایران تا تقابل جذاب آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با برگزاری دو دیدار در شهرهای تهران و اصفهان پیگیری می شود؛ دو دیداری که به دلایل شرایط خاص آبی پوشان تهرانی و طلایی پوشان اصفهانی می تواند نوید بخش دیدارهایی جذاب، پر گل و پرهیجان در طول 90 دقیقه باشد.

 


استقلال تهران – ذوب آهن؛  (چهارشنبه ساعت 20 ورزشگاه آزادی)
دو تیم استقلال و ذوب آهن در شرایطی به هم رسیده اند که آبی پوشان تهرانی یکی از بحرانی ترین روزهای تاریخ خود را پشت سر می گذارند. تیمی که با 4 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و در مقابل ذوب آهن که امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی خود می بیند، چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و چاره ای جز ارائه یک بازی زیبا همراه با کسب نتیجه مقابل دیدگان هواداران خودی ندارد. در سوی مقابل امیرقلعه نویی قرار دارد که همیشه فوتبالی هجومی را در تیم هایی که سکان آنها را برعهده داشته ارائه داده و هفته گذشته نیز موفق به کسب یک پیروزی پر گل و روحیه بخش پیش از دیدار برابر استقلال شد. در نتیجه انتظار ارائه یک بازی انتحاری از سوی استقلال چندان بعید نیست و با توجه به تفکرات فوتبالی که از قلعه نویی می شناسیم  به نظر می رسد، دیدار استقلال و ذوب آهن می تواند پرهیجان ترین و داغ ترین بازی هفته هفتم لقب گیرد.

 

 

سپاهان – پرسپولیس؛ ( پنج شنبه ساعت 20  ورزشگاه نقش جهان)
دیگر دیدار حساس هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مسابقه ای که به ال کلاسیکوی ایران معروف شده، اختصاص دارد. دیداری که همیشه و فارغ از جایگاه دو تیم، در سال های اخیر از جذابیت و حساسیتی مثال زدنی برای هواداران دو تیم برخوردار بوده است. حضور دو سرمربی کروات یعنی برانکو روی نیمکت پرسپولیس و کرانچار روی نیمکت سپاهان، بی شک به این جذابیت خواهد افزود. به این موارد نتایج ضعیف تیم سپاهان در 6 هفته ابتدایی و شکست پرسپولیس مقابل پیکان را اضافه کنید، تا اهمیت دیدار بیش از پیش نمایان شود. طلایی پوشان در ورزشگاه خانگی خودشان به دنبال پایان دادن به روند ناکامی ها هستند و پرسپولیس هم نمی خواهد با نتایج ضعیف در نیمه نهایی آسیا حاضر شود.

دیدگاه‌ها