کد خبر : 1462247 | 28 شهریور 1396 ساعت 19:58 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

با 10 پیروزی و 11 شکست مقابل آبی ها

شاگردان قلعه نویی به دنبال تساوی با استقلال

دو تیم استقلال و ذوب آهن در حالی سی و سومین بازی خود را برگزار خواهند کرد که آبی پوشان یک بار توانستند بیشتر از این تیم به برتری برسند و در بازی فردا سبزپوشان به دنبال تساوی در برد و باخت های دو تیم هستند.

شاگردان قلعه نویی به دنبال تساوی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن از جمله تیم هایی محسوب می شوند که در تمامی ادوار لیگ برتر حضور داشته اند و بدین ترتیب تاکنون 32 بار به مصاف یکدیگر رفتند. آنها فردا در سی و سومین رویارویی خود حاضر خواهند شد. در میان تعداد دیدارهایی که دو تیم با یکدیگر داشته اند، این استقلالی ها بودند که توانستند نتیجه بهتری بگیرند. آنها تاکنون 11 بار توانستند برابر سبزپوشان به برتری برسند و در طرف مقابل اصفهانی ها نیز توانستند 10 بار مقابل آبی پوشان به برتری برسند. با این حساب می توان گفت ذوب آهنی ها به امید رسیدن به تساوی در برد و باخت ها، فردا در برابر استقلال حضور خواهند یافت. در این میان 11 دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسید. 

 

در میان گل های زده و خورده دو تیم نیز استقلالی ها توانستند شرایط بهتری را برای خود ایجاد کنند، آنها تاکنون توانستند 35 بار دروازه حریف را باز کنند و در طرف مقابل 32 بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند. 

 

اما رویایی ترین سال های این دو تیم در رویارویی با یکدیگر را می توان در دو سال 83 و 95 دید. ذوب آهن در سال 83 موفق شد در هر دو بازی تیم استقلال تهران را با شکست مواجه کند و اتفاقا دو شکست پرگل را نیز به حریف خود تحمیل کرد. آنها در بازی رفت با نتیجه سه بر یک و در دیدار برگشت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا در مجموع دو بازی با نتیجه شش بر یک برنده این رویارویی شوند. 

 

این اتفاق برای استقلالی ها در فصل گذشته افتاد. فصلی که آنها توانستند در هر دو دیدار برابر ذوب آهن پیروز باشند. آبی پوشان در بازی رفت فصل قبل با نتیجه دو بر یک و در بازی برگشت نیز با نتیجه دو بر صفر به برد رسیدند تا در کل لیگ شانزدهم را با برتری چهار بر یک مقابل ذوب آهن به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها