کد خبر : 1462294 | 30 شهریور 1396 ساعت 09:56 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

کارخانه: شاید بازیکن کمکی بگیریم

سخت ترین قرعه تاریخ برای بانک سرمایه!

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه اعلام کرد شاید برای جام باشگاههای جهان بازیکن کمکی جذب کند.

سخت ترین قرعه تاریخ برای بانک سرمایه!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های جام باشگاههای والیبال جهان در شرایطی برگزار شد که تیم بانک سرمایه به عنوان نماینده ایران و قهرمان آسیا در گروه سختی قرار گرفت. رقابت با نمایندگان کشورهای لهستان، ایتالیا و برزیل در یک گروه و قرار گرفتن تیم های ضعیف تری از چین، لهستان و روسیه در گروهی دیگر باعث تعجب کادرفنی بانک سرمایه شده است.


مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه در این باره می گوید: «می توانم بگویم ما بدشانسی بزرگی آوردیم و شاید با سخت ترین قرعه تاریخ والیبال روبه‌رو شدیم. باید برنامه ریزی درستی انجام دهیم تا بتوانیم حضور موفقی در این مسابقات داشته باشیم. هدفمان ایستادن روی یکی از سکوهای اول تا سوم این رقابت ها است.»


وی همچنین می افزاید: «البته این رقابت ها در نیم فصل لیگ برتر انجام می شود و نباید ما لیگ را فدای این رقابت ها کنیم. البته با بدنساز تیم جلسه ای داشتیم که پیک آمادگی بازیکنان در همین مسابقات جام باشگاههای جهان باشد.»


سرمربی بانک سرمایه درباره احتمال در اختیار گرفتن بازیکن کمکی خاطرنشان می کند: «باید با هیات مدیره باشگاه نشستی را برگزار کنیم و سپس در این باره تصمیم بگیریم. شاید یکی، ۲ بازیکن کمکی جذب کنیم.»

دیدگاه‌ها