کد خبر : 1462317 | 29 شهریور 1396 ساعت 10:07 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مس باخت اما مدعی باقی ماند

در حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر، دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند.

مس باخت اما مدعی باقی ماند

به گزارش "ورزش سه"، همیشه مس در فصول گذشته در بندرانزلی با بازی های دفاعی سعی در کسب یک امتیاز داشت و اکثرا هم موفق نبود. اما مس کرمان این فصل با همه ی فصل های گذشته فرق اساسی دارد. آنها زیبا بازی می کنند و فوتبال روان با مالکیت و تعداد پاس های کوتاه و صحیح بالا، یکی از مهمترین نکات شاگردان احمد نخعی است.


در بازی روز دوشنبه نیز نارنجی پوشان کرمانی از ابتدا با ترکیب 4-2-3-1 پا به میدان گذاشتند و نوع بازی آنان به هیچ عنوان شبیه بازی تیم های محتاط نبود و افکار کادرفنی آنان کاملا مبتنی بر بازی روی زمین و هجومی بود. اما در طرف مقابل ملوان بندرانزلی قرار داشت که با توجه به امتیازات میزبانی کاملا به دنبال سه امتیاز بود.


اما نکته جالب اینکه مسی های کرمان با وجود دریافت گل زودهنگام، باز هم بازی روی زمین خود را ادامه دادند و در فاصله بین گل اول ملوان تا گل دوم یکی از زیباترین نمایش های چند فصل اخیر مس در لیگ یک را به نمایش گذاشتند. در همین فاصله، شوت فنی مهدی تیکدری را مدافعین ملوان از روی خط دروازه به زحمت بیرون کشیدند و ضربه دیدنی علیرضا علیزاده نیز با واکنش دیدنی حجت صدقی دروازه بان ملوانان به کرنر رفت. فشار حملات مسی های کرمان به حدی بود که توپ های آنان هر لحظه بوی گل می داد اما در یک ضدحمله بازیکنان ملوان به پشت خط دفاعی مس رسیدند و با به دست آوردن پنالتی، نتیجه را دو برابر کردند.

 

1242268


اما نیمه دوم کام بک رویایی مس کرمان بود که با سیستم هجومی خود توانستند بازی را به تساوی بکشانند و حتی با فکر پیروزی در بازی به ادامه روند خودشان پرداختند اما باز ملوانان بودند که با یک حمله برق آسا و عالی گل سوم را برای قوهای سفید وارد دروازه حمید عرفانی کردند تا سه امتیاز حیاتی و سخت این بازی را از یکی از مدعیان اصلی لیگ بگیرند.


ملوانان این برد را در حالی کسب کردند که هیچ تیمی همانند مس کرمان آنان را اذیت نکرده بود و نارنجی پوشان کرمانی با وجود شکست نشان دادند یکی از تیم های مدعی با ارائه بازی های زیبا بر روی زمین هستند.


ملوانان با این سه امتیاز ارزشمند به رده هفتم جدول رسیدند و مس کرمان با این شکست با سه امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول به رده چهارم جدول رسید و هفته آینده باید در کرمان برابر تیم تازه لیگ یکی شده برق جدید شیراز برود که قطعا شاگردان احمد نخعی فکری جز پیروزی برابر این تیم خوب شیرازی ندارند.

دیدگاه‌ها