کد خبر : 1462335 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:14 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - فیورنتینا

دو تیم یوونتوس و فیورنتینا، امشب در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فرم بسیار خوبی قرار دارد و یکی پس از دیگری، رقبا را شکست داده و به صدرنشینی اش ادامه می‌دهد. یووه در هر چهار بازی خود به پیروزی رسیده و با 12 امتیاز و بازی کمتر نسبت به رقبا در رده سوم قرار گرفته ولی در صورت کسب پیروزی در بازی امشب بار دیگر به صدر بازمی‌گردد. به نظر آلگری تیم بسیار سرحال و قدرتمندی را برای این فصل آماده کرده که هر چند در چمپیونزلیگ ناکام بوده ولی در سری آ بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

 

1241814

 

 

پائولو دیبالا ستاره این تیم تا به اینجای کار بوده و در 4 بازی موفق به زدن 8 گل شده و نمره بالای 9 را از بیشتر وبسایت‌های معتبر کسب کرده است. بدین ترتیب طبیعی است که تمام تلاش باشگاه فیورنتینا بر متوقف کردن ستاره آرژانتینی باشد. در آن سو ویولا با 2 پیروزی و 2 شکست، 6 امتیاز به دست آورده و در رده هشتم قرار گرفته است. حال باید دید که در این دیدار می‌تواند مانع پیروزی های پیاپی یووه شده یا شکستی دیگر به شکست های پیشینش اضافه می‌شود.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای یووه به دست آمده و فیورنتینا نیز موفق شده در یک بازی به پیروزی برسد. یووه برای این بازی، پیاکا، دی شیلیو، مارکیزیو و خدیرا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و فیورنتینا احتمالا نمی‌تواند ریکاردو ساپونارا را به زمین بفرستد.

 

ترکیب احتمالی:

 

س1242279

دیدگاه‌ها