کد خبر : 1462340 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:12 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازخوانی آخرین دوئل نماینده ایران و الهلال در نیمه نهایی

کاپیتان پرسپولیس در اندیشه تکرار جشن صعود

در فاصله چند روز تا بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازخوانی آخرین دوئل ایرانی ها با رقیب عربستانی در این مرحله پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با برتری مقابل الاهلی توانست برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به مرحله نیمه نهایی گام بگذارد تا همچنان شانس رسیدن به قهرمانی را داشته باشد. صعودی که منجر به رویارویی دوباره این تیم با قهرمان عربستان شد تا مصاف رفت دو تیم هفته آینده به میزبانی ورزشگاه خوش یمن محمد بن زائد ابوظبی برگزار شود.


در فاصله چند روز تا این بازی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازخوانی پرونده بازی های نماینده های ایران با الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت جایی که 7 سال پیش ذوب آهن با هدایت منصور ابراهیم زاده با این تیم پرافتخار سعودی برخورد کرد و در دو بازی رفت و برگشت موفق شد با دو برد 1-0 در مجموع 2-0 از سد آبی های شهر ریاض بگذرد و گام به فینال گذاشته و دومین اصفهانی حاضر در بازی نهایی لقب بگیرد.


نکته قابل توجه در این بازخوانی به حضور حسین ماهینی کاپیتان این روزهای پرسپولیس در جمع بازیکنان ذوب آهن بر می گشت که با نمایش درخشان خود توانست جزو بازیکنانی باشد که در ورزشگاه ملک فهد و در حضور بیش از 60 هزار عربستانی جشن صعود به راه انداخته و شبی تراژدیک برای قهرمان پرادعای عربستانی رقم بزند. اتفاقی که حالا این مدافع بوشهری امیدوار است با پیراهن پرسپولیس هم آن را تجربه کند و دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 

1242281

 

1242282

 

1242280

دیدگاه‌ها