کد خبر : 1462342 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:31 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان - اسپال

دو تیم میلان و اسپال، امشب در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان - اسپال

 به گزارش "ورزش سه"، میلان در 4 بازی خود موفق به کسب 3 پیروزی و 1 شکست شده و در حال حاضر با 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد در صورتی که لاتزیو در دیدار امروز خود امتیاز از دست دهد، روسونری این فرصت را دارد که خود را به جمع 4 تیم برساند. شاگردان مونتلا انگیزه های بسیار بالایی برای این فصل دارند و کمترین هدفشان کسب سهمیه چمپیونزلیگ خواهد بود.

 

1241232

 

 

در قیاس با دیدار مقابل اودینزه، انتظار می‌رود تغییراتی در ترکیب میلان ایجاد شود و این تیم با سیستم 2-5-3 در میدان ظاهر شود. طبق ادعای برخی منابع، امروز ایگناسیو آباته در ترکیب اصلی میلان قرار خواهد گرفت، چالهان اغلو جانشین بوناونتورا می‌شود و آندره سیلوا جای کالینیچ را در نوک خط حمله می‌گیرد، هر چند که این احتمال که مونتلا دست به ترکیب برنده بازی قبل خود نزند نیز وجود دارد.

 

در آن سو، اسپال احتمالا از مارکو بوریلو، بازیکن سابق میلان در ترکیب خود استفاده خواهد کرد و آلبرتو پولاسکی، دیگر محصول میلان که در این تیم حضور دارد، احتمالا از روی نیمکت تیم را همراهی خواهد کرد. اسپال با کسب 1 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست و در مجموع 5 امتیاز، در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

 

میلان برای این بازی، آندره آ کونتی و لوکا آنتونلی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در آن سو، روتزو، فلوکاری و مرت نیز قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نخواهند بود.

دیدگاه‌ها