کد خبر : 1462346 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:39 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو در انتظار صدور مجوز از سوی نظام وظیفه

نوراللهی؛ چالش بزرگ پرسپولیس برابر الهلال

عدم صدور مجوز بازی برای احمد نوراللهی، پرسپولیس را در آستانه بازی با الهلال عربستان با چالش جدی کمبود بازیکن مواجه کرده است.

نوراللهی؛ چالش بزرگ پرسپولیس برابر الهلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس تلاش می کند تا بتواند هرچه زودتر مجوز بازی کردن هافبک شماره 8 تیم خود را بگیرد اما این اتفاق هنوز نیفتاده و نوراللهی قطعا در بازی با سپاهان حضور نخواهد داشت؛ اما مشکل بزرگتر بازی با الهلال است که روز چهارم مهرماه در ابوظبی برگزار می شود و پرسپولیس به این بازیکن نیاز مبرم دارد.

 

برانکو برای بازی رفت برابر الهلال در عربستان چند مهره کلیدی اش در ساختار دفاعی را در اختیار ندارد و این می تواند تاوان سختی برای پرسپولیسی ها به همراه داشته باشد. کمال کامیابی نیا به دلیل اخراج ناشیانه و محمد انصاری به خاطر دو کارته شدن در این بازی حضور ندارند و خبر بدتر این است که ممکن است سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم نیز به بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نرسد.


اگر سیدجلال تا روز بازی با الهلال نتواند بر مصدومیتش غلبه کند آن وقت می توان گفت پرسپولیس با یک چالش و یا حتی بحران جدی مواجه خواهد شد. در حال حاضر و با توجه به محرومان و مصدومان پرسپولیس ، برانکو برای پست دفاع وسط تنها شجاع خلیل زاده را خواهد داشت و در هافبک دفاعی نیز تنها موجودی این تیم محسن ربیع خواه است. با این وجود نیز پروفسور برای دفاع میانی مجبور است بازهم از حسین ماهینی استفاده کند و در صورت اتفاق افتادن هر حادثه ای نیز هیچ گزینه ای برای تعویض ربیع خواه در پست هافبک دفاعی نخواهد داشت.

 

1237964


نکته قابل توجه این است که احمد نوراللهی یکی از بازیکنانی است که برانکو به شدت به سبک بازی اش علاقمند است و خیلی خوب با سیستم بازی پرسپولیس هماهنگ شده بود و همه این ها یعنی صدور مجوز بازی شماره 8 برای بازی الهلال عربستان، می تواند یک کمک بزرگ به نماینده ایران در این مسابقات باشد.


با این وصف و با وجود تمام پیگیری هایی که باشگاه پرسپولیس انجام داده هنوز مجوز بازی هافبک جوان پرسپولیس صادر نشده است. خدمت احمد نوراللهی بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس امروز (29 شهریور) به پایان می رسد و مسئولان باشگاه و خود این بازیکن از مدت ها قبل در تلاش هستند که این مجوز را در موعد مقرر دریافت کنند تا شماره 8 پرسپولیس بتواند در بازی حساس برابر الهلال به میدان برود. نوراللهی بازی با سپاهان را از دست داد اما پرسپولیس در این بازی کامیابی نیا و انصاری را دارد. چالش بزرگ پرسپولیس بازی با الهلال است که فعلا با کمبود بازیکن مواجه است مگر آن که سازمان نظام وظیفه مجوز حضور نوراللهی را صادر کند.

دیدگاه‌ها