کد خبر : 1462347 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:36 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

در جمع شاگردان تارتار احساس جوانی می‌کنم

حمدی‌نژاد: موفقیت در پارس جنوبی اتفاقی نیست

مدافع تازه وارد پارس جنوبی از فوتبالدوستان خواست به این تیم به عنوان یک شگفتی نگاه نکنند و موفقیت‌های آن را مورد ستایش قرار دهند.

حمدی‌نژاد: موفقیت در پارس جنوبی اتفاقی نیست

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد، کاپیتان سابق نفت تهران که بعد از قهرمانی به همراه زردپوشان تهرانی اکنون در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور یافته تا صدرنشینی را تجربه کند، در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و ما توانسته‌ایم با اقتدار در صدر جدول حضور پیدا کنیم. عیار تیم ما را در بازی با استقلال دیدید و به نظرم دیگر نباید اسم این عملکرد را شگفتی یا جرقه گذاشت و همه ما در تلاش هستیم تا روزهای بهتری را شکل دهیم.


وی ادامه داد: پارس جنوبی با تکیه بر هواداران خود به دنبال اتفاقی بزرگ است و همه ما در کنار یکدیگر تلاش خواهیم کرد تا نتیجه را آنطور که شایسته است رقم بزنیم. دیدار سختی را مقابل استقلال پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم به چیزی که استحقاق آن را داشتیم رسیدیم. این مساله وظیفه همگی ما را سخت‌تر می‌کند تا در نهایت تلاش بیشتری برای شکل دادن روزهای بهتر از خودمان به جا بگذاریم.


حمدی نژاد درباره حضور در جمع شاگردان مهدی تارتار گفت: با آقای تارتار از دور آشنا بودم اما اکنون که زیر نظر ایشان کار می‌کنم روزهای فوق العاده‌ای از نظر اخلاقی و تاکتیکی را پشت سر می‌گذارم و احساس جوانی می‌کنم. 


مدافع چپ کنونی پارس جنوبی در خصوص دلیل عدم حضورش در دیدارهای قبلی این تیم گفت: با توجه به شرایط نفت تهران خیلی دیر تصمیم خودم را برای حضور در باشگاه جدید گرفتم و این مساله باعث شد تا فصل بدنسازی و هماهنگی با تیم را از دست بدهم. در جام حذفی البته برای پارس به میدان رفتم و به زودی شرایط کامل و ایده آل بدنی را برای همراهی این تیم به دست می‌آورم. جو فوق العاده‌ای در تیم حاکم است و همه یک هدف را دنبال می‌کنند. تیم در اولویت همگی قرار دارد و از این حیث خوشحالم.


مدافع باتجربه پارس جنوبی در پایان حرف‌هایش گفت: نکته‌ای که در خصوص پارس جنوبی و موفقیت‌هایش شاید نادیده گرفته شده مدیریت این باشگاه است. مسلما تیمی که توانسته این چنین به موفقیت برسد بخشی از آن مستلزم عملکرد عواملی است که با مدیریت خود اهداف باشگاه را پیش می‌برند. تیمی که از دسته دوم مسیر خود را آغاز کرد و با قهرمانی در دسته اول و حضور در لیگ برتر همچنان مسیر خوب خود را دنبال می‌کند و به نظرم باید در این مسیر زحمات آقای رضاییان نیز دیده شود و واقعا خوشحالم که بعد از سال‌ها مدیری فوتبالی و ورزشی می‌بینم که به دنبال موفقیت‌های بزرگ است.

دیدگاه‌ها