کد خبر : 1462368 | 29 شهریور 1396 ساعت 12:31 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سپاهان و تاکتیک‌های جدید

پرسپولیس در نقش جهان فیل هوا می‌کند؟

پرسپولیس برای بازی حساس روز پنجشنبه برابر سپاهان قصد دارد تاکتیک های جدیدی را به کار بگیرد و به نظر می رسد این تیم قصد دارد از طریق بازی هوایی به حریفش ضربه بزند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین مسابقات هفته هفتم لیگ برتر شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در اصفهان به مصاف سپاهانی بروند که با زلاتکو کرانچار نتایج خوبی به دست نیاورده است. سرمربی کروات که خوب می داند برد و باخت در اصفهان برای تیمش در آستانه بازی با الهلال تعیین کننده است برنامه های تازه ای را برای پیروزی بر این رقیب سنتی در نظر گرفته است.


پرسپولیسی ها در آخرین تمرینات تاکتیکی شان پیش از این بازی بیشتر تمرکزشان بر روی بازی هوایی رسیدن به گل از راه توپ های بلند بود.  برانکو در تمرین های آخر بخش های متنوعی را برای آشنایی بازیکنانش با روش مورد نظرش در نظر گرفت. عبور از یارگیری نفر به نفر و تاکتیک های بازکردن فضا در هجده قدم در زمان ضربات ایستگاهی یکی از این برنامه ها بود.


همچنین ارسال های بلند و تمرین سرزنی توسط بازیکنان نشان می داد که می توان در بازی با سپاهان در انتظار ارائه یک روش بازی جدید از سوی پرسپولیس بود. چرا که این تیم از زمانی که برانکو هدایتش را به عهده گرفته روش بازی اش پاس های کوتاه و زمینی و بیشتر راه های گلش از عمق و یا ارسال های کوتاه از جناحین بوده است.


البته پروفسور برای موفقیت در اجرای تاکتیک تازه ای که برای سپاهان و یا شاید هم الهلال در نظر گرفته، ابزار لازم را هم برای موفقیت دارد؛ حضور هافبک های پاسور و البته بازیکنان سرزنی که در این تمرینات نشان دادند می توانند روی این تاکتیک، تیمشان را به گل برسانند.


مهدی طارمی یکی از بهترین سرزنان پرسپولیس و حال حاضر فوتبال ایران است. او یک مهاجم با توانایی سرزنی و پرش های بلند است. اما دومین مهره ای که برانکو به او در اجرای این تاکتیک نیاز دارد، شجاع خلیل زاده است. مدافعی با پرش های فوق العاده بلند که از زمان حضورش در پرسپولیس دو گل حساس را با ضربه سر به ثمر رسانده است. محسن ربیع خواه که مهره ثابت تیمش برابر الهلال خواهد بود و شاید یکی از نفرات ثابت بازی با سپاهان هم باشد نیز می تواند پرسپولیس را در این بخش کمک کند. علی علیپور، وحید امیری و فرشاد احمدزاده قبل از این نشان داده اند در گل زدن با ضربه سر تبحر دارند.

 

1242319

 

1242321

 

1242320

 

1242322

دیدگاه‌ها