کد خبر : 1462414 | 29 شهریور 1396 ساعت 15:21 | 85.9K بازدید | 0 دیدگاه

درباره حرف های من بزرگنمایی کردند

عمر السوما: عربستانی‌ها می‌خواستند من را آتش بزنند

مهاجم تیم ملی سوریه و باشگاه الاهلی می گوید پس از صعود به مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی و تشکر از رئیس جمهور کشورم، رسانه های عربستانی بزرگنمایی کردند و می خواستند من را به آتش بکشند.

عمر السوما: عربستانی‌ها می‌خواستند من را آتش بزنند

به گزارش "ورزش سه"، عمرالسوما یکی از مهمترین مهره های تیم ملی سوریه برای رسیدن به مرحله حذفی رقابت های مقدماتی جام جهانی بود. او که پیش از این برای تیم الهلال عربستان نیز درخشیده بود و به عنوان یکی از گران قیمت ترین مهاجمان فوتبال آسیا محسوب می شود، در دیدار پایانی برابر تیم ملی ایران موفق شد گل حیاتی سوری ها را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

 

پس از صعود تیم ملی سوریه به مرحله حذفی به عنوان سومین تیم گروه اول، عمرالسوما نیز به مانند دیگر بازیکنان تیمش به مصاحبه های مختلف پرداخت و در این میان ضمن تشکر از تمامی عواملی که باعث موفقیت این تیم شده بودند، به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نیز پرداخت و از او نیز بابت حمایت هایش تشکر کرد.

 

همین تشکر باعث شد تا رسانه های عربستانی دست به کار شوند و انتقادات شدیدی علیه مهاجم تیم پادشاهی کشورشان به راه انداختند و تنها به این دلیل که او از رئیس جمهور کشورش تشکر کرد به طرق مختلف وی را آماج حملات خود قرار دادند.

 

مدتی پس از این اتفاقات عمر السوما مهاجم تیم الاهلی عربستان طی مصاحبه ای با یکی از رسانه های عربی علت مصاحبه اش پس از بازگشت به تیم ملی سوریه برای بازیهای انتخابی جام جهانی روسیه 2018  را توضیح داد. او گفت: داستان اصلا اینطور که مطبوعات و رسانه های عربستانی بزرگنمایی کردند، نبود. در واقع رسانه های سعودی سعی کردند که من را آتش بزنند اما واقعیت چیز دیگری بود چرا که آنها با بزرگنمایی خودشان به من تاختند.

 

 وی در مورد تیم ملی فوتبال عربستان نیز گفت: آنها بسیار پتانسیل بالایی دارند و از بازیکنان خوبی بهره می برند. عربستانی ها به یک بازیکن خاص وابسته نیستند و لیاقت صعود به جام جهانی را داشتند.

دیدگاه‌ها