کد خبر : 1462554 | 30 شهریور 1396 ساعت 01:21 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله 7 امتیازی با صدر؛

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

رئال مادرید با گل ثانیه های پایانی سابرینا مغلوب بتیس شد تا فاصله با صدر به 7 امتیاز برسد.

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بتیس آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقیقه 4 روی ناهماهنگی مدافعان رئال مادرید به گل برسد؛ اما ضربه سانابریا در آستانه ورود به دروازه توسط کارواخال بیرون کشیده شد تا رئال از دریافت یک گل حتمی نجات پیدا کند.

 

 

1242501

 

 

در دقیقه 10 و روی پاس راموس، رونالدو می توانست با یک ضربه پشت پا دروازه بتیس را باز کند؛ اما مدافعان بتیس مانع باز شدن دروازه شدند. دقایقی بعد و روی نفوذ مودریچ، این ستاره کروات می توانست زننده گل اول تیمش باشد؛ اما ضربه او نیز به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

1242490

 

 

در دقیقه 28 و روی پاس گرت بیل، رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او با عکس العمل آدان همراه بود.

 

در دقیقه 35، فابیان می توانست بر خلاف جریان بازی بتیس را پیش اندازد؛ اما ضربه محکم او با واکنش دیدنی ناواس مواجه شد.

 

در اواخر نیمه اول و روی همکاری مودریچ و ایسکو، ستاره تکنیکی و اسپانیایی رئال مادرید در آستانه زدن گل اول بود؛ اما ضربه او با مهار فوق العاده آدان همراه بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

1242492

 

 

با شروع نیمه دوم، دامنه حملات کهکشانی ها ادامه یافت و در دقیقه 51 رونالدو بهترین فرصت را از دست داد. روی نفوذ دیدنی گرت بیل و ارسال عرضی او، رونالدو تقریبا مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او از بالای دروازه به یبرون رفت.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه مدافعان رئال، فرانسیس فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت؛ اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه خارج شد.

 

در ادامه و روی حرکت زیبای رونالدو، کارواخال می توانست کار بتیس را تمام کند؛ اما ضربه او از دهانه دروازه به دیرک برخورد کرد.

 

 

1242499

 

 

در دقیقه 75 این بار گرت بیل با یک ضربه پشت پای فوق العاده فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت؛ اما ضربه او بعد از واکنش آدان به دیرک دروازه برخورد کرد. 

 

در ادامه رئال تلاش زیادی برای شکستن قفل دروازه بتیس داشت؛ اما سد محکم دفاع حریف اجازه خلق موقیعت را نیز به آنها نمی داد. در ثانیه های پایانی ضربه سر مایورال نیز با مهار آدان همراه بود.

 

 

1242503

 

 

اما در ثانیه های پایانی و روی تعلل مدافعان رئال، ضربه سر سانابریا وارد دروازه ناواس شد تا بتیس با یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها