کد خبر : 1462583 | 30 شهریور 1396 ساعت 10:31 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: هدف والیبال موفقیت در المپیک است

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم والیبال ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۷ جاکارتا دوباره به مدال طلا برسد و هدف بزرگ و بلندمدت ما موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ است.

سلطانی‌فر: هدف والیبال موفقیت در المپیک است

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر دیشب در مراسم تجلیل از تیم های ملی والیبال ایران اظهار داشت: مقام سومی جهان نشان داد که اتفاقات مهمی در والیبال ما افتاده است و نتایج ۲ ماه قبل نمی تواند ملاک قضاوت باشد.


وی ادامه داد: ملی پوشان نشان دادند که ظرفیت والیبال ایران بسیار بالا است. لازم به یادآوری نیست که تا ۲۰ سال قبل پیروزی مقابل تیم های کره و ژاپن برای ما آرزو بود، ولی حالا تیم های امید و زیر ۲۳ سال ایران راهی مسابقات آسیایی می شوند.


وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که تیم ملی والیبال در بین تیم های برتر جهان ایستاده و از طرفی پشتوانه سازی خوبی برای آن انجام شده است، افزود: امیدواریم در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دوباره به مدال طلا برسیم و هدف بزرگ و بلندمدت ما موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ است.


مراسم تجلیل از تیم های ملی والیبال ایران دیشب با حضور وزیر ورزش و جوانان، داورزنی معاون قهرمانی وزیر و سرپرست فدراسیون والیبال و مهمانان ویژه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. همچنین در این مراسم سلطانی فر از زهرا نعمتی بانوی کماندار معلول ایران به دلیل موفقیت های اخیر تقدیر کرد.

دیدگاه‌ها