کد خبر : 1462604 | 30 شهریور 1396 ساعت 12:56 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: حذف جام اتحادیه می‌تواند به نفع تیم‌ها باشد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که حذف جام اتحادیه می‌تواند باعث موفقیت بیشتر تیم‌های لیگ برتر در رقابت های اروپایی شود.

مورینیو: حذف جام اتحادیه می‌تواند به نفع تیم‌ها باشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شدند؛ ولی تیم‌های انگلیسی در رقابت های اروپایی در چند فصل اخیر موفقیتی کسب نکرده اند و تنها چلسی در 6 سال اخیر موفق به کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ شده است و پس از آن تنها تیم انگلیسی که به نیمه نهایی صعود کرد، خود چلسی در فصل 14-2013 و منچسترسیتی در فصل 16-2015 بود. یونایتد با پیروزی مقابل برتون آلبیون به دور بعد رقابت ها صعود کرد، ولی مورینیو مدعی شد که حذف این جام به تیم های لیگ برتری در اروپا کمک می‌کند.

 

1240881

 

 

او گفت:" می‌دانید، اگر یک رقابتی رسمی باشد، برای منچستریونایتد و طبعا برای بازیکنان و مربی اش مهم خواهد بود. اگر از من بپرسید آیا فوتبال انگلیس بدون این رقابت بهتر کار خواهد کرد و نجات می‌یابد، پاسخم «شاید» خواهد بود. شاید برای مثال، در رقابت های اروپایی تیم ما سرحال تر ظاهر شود؛ ولی این رقابت ها بر قرار هستند و ما به آنها احترام می‌گذاریم، به اسپانسرهایش احترام می‌گذاریم، به حریفان احترام می‌گذاریم، به حرفه ای گری و ... احترام می‌گذاریم. اگر بتوانیم قهرمان شویم، عالی است. اگر نتوانیم هم به این علت است که حریفان از ما بهتر بوده اند."

دیدگاه‌ها